- Reagujemy na wskazania naszych klientów, dla których poniedziałkowe wydłużone godziny pracy placówek ZUS są nadal niewystarczające na załatwianie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych. Jesteśmy instytucją usługową dla społeczeństwa, dlatego chcemy zapewnić naszym klientom niezbędny komfort czasowy – uzasadnia wprowadzane zmiany w zakresie godzin pracy sal obsługi klienta, prof. Gertruda Uścińska, prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Dotychczas jeden dzień w tygodniu, tj. w poniedziałek sale obsługi klienta ZUS były otwarte dłużej niż w każdy inny dzień tygodnia, bo do godziny 17.00.
W każdy poniedziałek sala obsługi klienta Inspektoratu będzie czynna do godziny 18.00 - informuje Anna Dybał, zastępca kierownika Inspektoratu w Wadowicach.
Wprowadzenie zmian ZUS planuje od 1 września.
Liczymy, że dzięki tej decyzji uda nam się obsłużyć więcej spraw naszych klientów. Cały czas monitorujemy jakość świadczonych usług i analizujemy oczekiwania klientów. Dlatego też nasi klienci mogę się spodziewać wkrótce kolejnych udogodnień – zapewnia prof. Gertruda Uścińska.
Dyskusja: