Jak zapewniają reporterów Rmf24 przedstawiciele ING Banku Polskiego sytuacja została już opanowana. Część klientów nawet nie zauważy problemu. Jednak do nas dotarły informacje klientów wadowickiej placówki banku o tym, że płatności, których dokonali przez weekend za pomocą karty, zostały im naliczone podwójnie.
W piątek (29.01) zapłaciłam za kolację w Krakowie. Konto zostało obciążone następnego dnia. Niestety dzisiaj ponownie, ta sama kwota, na to samo konto i z tym samym tytułem płatności, została mi pobrana z konta. Natychmiast zadzwoniłam do restauracji, jednak tam twierdzili, że z ich strony wszystko jest w porządku. W banku mąż złożył reklamację - poinformowała nas we wtorek (2.02) rano mieszkanka Wadowic.
W banku stawili się pierwsi klienci dokonując reklamacji. Choć na początku trudno było zlokalizować problem, a klient otrzymał informację, że to może być wina jego kontrahenta, a nie banku, coraz więcej osób zgłaszało podobny problem.
Nawet kilkanaście tysięcy klientów ING Banku Śląskiego ucierpiało przez błąd techniczny. Transakcje z ostatniego weekendu opłacone kartą zostały im podwójnie naliczone - informuje Rmf24.pl
Sytuacja wydaje się już opanowana, na konta klientów banku zaczęły wracać błędnie ściągnięte należności.
Dyskusja: