Wadowicka marka Badura łącząc obuwnicze tradycje z nowoczesnością stworzyła historię o wyjątkowych kobietach - z dużą samoświadomością, pewnych siebie i swoich wyborów. Projektanci Badury dostrzegli różne oblicza kobiecości: czasem zmysłowe i pełne elegancji, innym razem stanowcze i drapieżne. Proponują kolekcję zróżnicowaną tak jak same kobiety oraz ich potrzeby.
Na zdjęciach z najnowszej kampanii widzimy zarówno delikatne damskie botki, jak i ciężkie, wyraziste buty w rockowym stylu. Projekty rodzimej marki stworzone zostały z najwyższej jakości skór bydlęcych, cielęcych oraz kozich.
Kampania na sezon jesień/zima 2017/18 to już trzeci projekt marki Badura, w który zaangażowała się Aneta Kręglicka. Również tym razem ambasadorka marki jawi się jako ikona klasy i stylu. Szlachetność Anety Kręglickiej perfekcyjnie wpisuje się w klasyczne, tradycyjne oblicze Badury. Najnowsza kampania stanowi odzwierciedlenie tych cech. W duecie z Anetą Kręglicką, występuje topmodelka Anna Jagodzińska, znana ze współpracy z takimi markami jak Chanel, Louis Vuitton, Givenchy, Balenciaga czy Kenzo. Anna Jagodzińska jako jedyna modelka z Polski znalazła się na okładce amerykańskiego wydania magazynu „Vogue”.
Zdjęcia do kampanii powstałe w modernistycznych wnętrzach, skupiają uwagę na pełnych seksapilu, energetycznych sylwetkach. Na zdjęciach znajdujemy zarówno drapieżność i rockowy pazur, jak i ponadczasowy styl glamour. Twórcy kampanii nie zapomnieli również o kolekcji męskiej, którą prezentuje grecki model Aristotelis, w przeszłości związany z takimi markami jak D&G, Armani oraz Roberto Cavalli. Męska linia doskonale wpisuje się w styl marki oraz charakterystykę całej kolekcji. W propozycjach dla mężczyzn Badura stawia na klasykę, łącząc ją jednak z nowoczesnym podejściem do projektowania.
Dyskusja: