Starosta Teresa Kramarczyk nie będzie miała szansy budowy małego pawilonu szpitala i okrojenia jego działalności - przepowiada Obywatelski Komitet Obrony powiatowej lecznicy. Liczą na to, że przegra wybory.

Obywatelski Komitet Obrony Szpitala (w skr. OKO) nie zgadza się za nowy pomysł pani starosty Teresy Kramarczyk budowy małego pawilonu łóżkowego, który wymyśliła dla niej firma konsultingowa Pharmed Consulting.
We wtorek (20.07) pracownicy służby zdrowia na konferencji prasowej zapowiedzieli, że nie mają zamiaru rezygnować z protestów przeciwko polityce starosty i liczą już tylko dni do końca jej kadencji. Nowy pomysł, za który starostwo zapłaciło firmie konsultingowej workami złotówek z publicznej kasy, nadaje się zdaniem pracowników szpitala jedynie do kosza.
"Ta analiza została zrobiona bez konsultacji z dyrekcją i pracownikami. Jest rzeczą karygodną, że uwzględniono w niej tylko procent wykorzystania łóżek i demografię, natomiast nie uwzględniono innych czynników, które bierze się w takich wypadkach pod uwagę. Ma ona bardzo dużo nieścisłości począwszy od nazewnictwa budynków. Można powiedzieć, że ta analiza jest rzeczą bezwartościową" - mówił Bogdan Krupnik, przewodniczący Obywatelskiego Komitetu Obrony Szpitala.
Przypomnijmy, że na ostatniej sesji Rady Powiatu (30.06) starosta Teresa Kramarczyk przedstawiła firmę Pharmed Consulting, która opracowała dla niej nową analizę sposobu budowania pawilonu łóżkowego. Wynika z niej, że budynek ma być mniejszy od tego, który pierwotnie zamierzano stawiać.
Jak poinformował radnych przedstawiciel Pharmed Consulting, w takim pawilonie pomieściłoby się 151 łóżek na kilku oddziałach lecznicy. Zdaniem firmy pawilon wraz z infrastrukturą i mediami można wybudować Wadowicach za 23 mln zł.
Nowy pomysł opiera się na założeniu, że wystarczy zreorganizować pracę dotychczasowych oddziałów, zmniejszyć je i wybudować nowy trzykondygnacyjny pawilon łóżkowy „E”, w którym będą oddział pediatrii, ginekologii i położnictwa oraz oddziały chirurgiczne. Pomysł konsultantów starosty zakłada między innymi zmniejszenie liczby łóżek na oddziale dziecięcym, zakaźnym oraz ginekologiczno-położniczym.
Problem w tym, że dokument, za który zapłaciło starostwo, nie ma żadnej wartości formalno-prawnej. Nie jest studium, koncepcją, czy przygotowaniem projektu budowlanego. Tymczasem, jak przypominają pracownicy służby zdrowia w szufladach dyrektorki szpitala Krystyny Grzesiek leży zakurzony już projekt z pozwoleniem budowlanym nowego pawilonu, który też zamówiła Teresa Kramarczyk.
Teraz starosta nie chce według niego budować, bo twierdzi, że jest za drogi. Według pierwszych szacunków budowa tego pawilonu miała kosztować 114 mln zł, a według ostatniego kosztorysu wykonanego przez Adama Kozłowskiego budowa tego pawilonu ma kosztować 41 mln zł.
"Dlaczego nie zbudować jednego pawilonu z siedmioma kondygnacjami, co w rezultacie będzie tańsze i rozwiaże wszystkie problemy?" - pytała Maria Wądrzyk z OKO podczas wtorkowej konferencji prasowej.
>>> Posłuchaj: Komitet o nowych pomysłach starosty na szpital
Pomysł na mały pawilon skrytykowała też niedawno dyrektorka lecznicy Krystyna Grzesiek. W specjalnym piśmie popartym analizą wszystkich ordynatorów wykazała, że dokument przygotowany przez firmę konsultingową zawiera mnóstwo merytorycznych błędów. Jest niezgody z parametrami budowlanymi, wytycznymi ministerstwa zdrowia i nie uwzględnia szeregu przepisów sanitarnych.
Zdaniem Krystyny Grzesiek nowy pomysł starosty zmierza do okrojenia działalności szpitala w Wadowicach przez zmniejszenie ilości łóżek z 285 do 233, likwidację oddziału zakaźnego, zlikwidowanie części poradni specjalistycznych i ograniczenie działalności rehabilitacji medycznej. To ma doprowadzić do zmniejszenia kontraktu z NFZ i upadku lecznicy.
>> W powiecie znów się kłócą o szpital
"W związku z tym jeszcze raz ponawiamy nasze żądanie natychmiastowego rozpoczęcia budowy pawilonu "E" według istniejącego projektu za 41 mln zł, który docelowo zaspokaja wszystkie potrzeby naszej lecznicy" - piszą w kolejnym swoim nowym proteście pracownicy służby zdrowia z Obywatelskiego Komitetu Obrony Szpitala w Wadowicach, ale jak dodają nie wierzą, że dokona tego starosta Kramarczyk. Komitet zapowiada, że służba zdrowia w związku ze zbliżającymi się wyborami nie widzi możliwości współpracy ze starostą Teresą Kramarczyk ani w tej, ani w przyszłej kadencji. Komitet będzie namawiał wszystkich radnych i mieszkańców do wycofania poparcia dla Kramarczyk.
Podczas konferencji dziennikarze pytali, czy w związku z tym komitet zamierza wystartować w jesiennych wyborach samorządowych, by "wziąć sprawy w swoje ręce"?
"Nie mamy takich planów, by kandydować do Rady Powiatu. Liczymy na to, że zwyciężą ludzie, którym bezpieczeństwo zdrowotne mieszkańców powiatu wadowickiego leży na sercu i doprowadza do szybkiej rozbudowy szpitala" - mówił Bogdan Krupnik.
(mp)
NAPISZ DO NAS: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
NAPISZ DO NAS: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Czytaj:
Dodaj do ulubionych
Komentarze
(59)
@bycol
Napisane przez maj , 25 - 07 - 2010
Napisane przez maj , 25 - 07 - 2010
Nie dyskutuje się z deb .....bycolami, bo sprowadzą cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem !!!!
Ocena Komentarza: -1
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
SEPSA
Napisane przez elcia , 25 - 07 - 2010
Napisane przez elcia , 25 - 07 - 2010
Akurat tam mi powiedzą !!!!! No i co z Tą SEPSĄ ?????
Ocena Komentarza: +5
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez sunshine , 24 - 07 - 2010
Napisane przez sunshine , 24 - 07 - 2010
Elciu- usilnie próbujesz nam cos powiedziec o jakies bakterii.
proponuje w poniedziałek o 7 rano iść do szpitala i zapytać w dyrekcji.
puki co............
Elciu- zanim napiszesz coś -to najpierw pomyśl. wrzuć na google sepsa to dowiesz sie że "sepsa" nie moze "panować".
mam wrażenie że wyrwałas sie z kuchni z pomiedzy obierania ziemniaków a podpiekaniem wczorajszego schabowego jednocześnie cos Ci wpadło w ucho z zza okna bloku,przed którym plotkuja sasiadki.
Twoje pytanie jest na zasadzie :
czy kartofel to tez ziemniak?
pozdrawiam Cie raz jeszcze-))
Ocena Komentarza: -5
proponuje w poniedziałek o 7 rano iść do szpitala i zapytać w dyrekcji.
puki co............
Elciu- zanim napiszesz coś -to najpierw pomyśl. wrzuć na google sepsa to dowiesz sie że "sepsa" nie moze "panować".
mam wrażenie że wyrwałas sie z kuchni z pomiedzy obierania ziemniaków a podpiekaniem wczorajszego schabowego jednocześnie cos Ci wpadło w ucho z zza okna bloku,przed którym plotkuja sasiadki.
Twoje pytanie jest na zasadzie :
czy kartofel to tez ziemniak?
pozdrawiam Cie raz jeszcze-))
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
BAKTERIA
Napisane przez ELCIA , 24 - 07 - 2010
Napisane przez ELCIA , 24 - 07 - 2010
HEJ, PODOBNO W WADOWICKIM SZPITALU PANUJE SEPSA ???? CZY TO PRAWDA ???? JEŚLI TAK TO STRACH POMYŚLEĆ !!!!! TRZEBA ZAMKNĄĆ SZPITAL !!!!! CO NA TO SANEPID !!!!!!
CZY JUŻ WIE O TYM PRASA I TELEWIZJA ????TO TRZEBA NAGŁOŚNIĆ !!!! BUDOWAĆ TRZEBA OWSZEM , ALE SAM BUDYNEK NIC NIE DA!!!! POTRZEBNY JEST ŁAD I PORZĄDEK --- A TEGO JAK WIDAĆ BRAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKUJE !!!!!!!! CO NA TO PROTESTUJĄCY---------- KRUPNIK I RESZTA ?????????
JEDNYM SŁOWEM WSTYD !!!!!!!!!!!!!
Ocena Komentarza: +7
CZY JUŻ WIE O TYM PRASA I TELEWIZJA ????TO TRZEBA NAGŁOŚNIĆ !!!! BUDOWAĆ TRZEBA OWSZEM , ALE SAM BUDYNEK NIC NIE DA!!!! POTRZEBNY JEST ŁAD I PORZĄDEK --- A TEGO JAK WIDAĆ BRAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKUJE !!!!!!!! CO NA TO PROTESTUJĄCY---------- KRUPNIK I RESZTA ?????????
JEDNYM SŁOWEM WSTYD !!!!!!!!!!!!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@@@@@@
Napisane przez rew , 23 - 07 - 2010
Napisane przez rew , 23 - 07 - 2010
Hej, tym szpitalem to powinno zając sie CBA bo podobno o niezłą kasę tutaj idzie.
Ocena Komentarza: +11
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@koalicjant
Napisane przez OKOS , 23 - 07 - 2010
Napisane przez OKOS , 23 - 07 - 2010
NIC NIE BÓJ FACIO! NIC NIE BÓJ !!!!GŁÓWKA PRACUJE !!!! SPOKO !!!!!!!
Ocena Komentarza: -7
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
i.........
Napisane przez uuuu , 23 - 07 - 2010
Napisane przez uuuu , 23 - 07 - 2010
To straszne co się u was dzieje w tych Wadowicach !!! Będąc przejazdem , wstąpiłem do bazyliki i ......o zgrozo !!!!Na drzwiach głównych informacja APEL O POMOC dotyczący szpitala. Czy kościół da na to KASĘ !! cZYTAM ,ŻE JEJ NIE MA , a ci wtrącają się do polityki!!! Nie mogłem się już skupić, pomodlić ,wyjechałem zdegustowany !!!!!!!
Ocena Komentarza: +5
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
JA
Napisane przez OLA , 23 - 07 - 2010
Napisane przez OLA , 23 - 07 - 2010
WŁASCIWIE TO PODZIWIAM STAROSTĘ . ZA TAK MARNE PIENIĄDZE//ODPOWIEDZIALNOŚĆ OGROMNA//,MUSI ZNOSIĆ TYLE PLUGASTWA!!!!CI JEJ PRZECIWNICY KASĘ BIORĄ ZA NIC I JESZCZE CIĄGLE POMAWIAJĄ !!! TRAGIZM !!!!!!
Ocena Komentarza: +3
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
nik
Napisane przez turyst , 22 - 07 - 2010
Napisane przez turyst , 22 - 07 - 2010
Hej wczoraj przypadkiem jechałem busem z Wadowic do Krakowa.Słyszałem rozmowę kobiety która żaliła się kierowcy,że ponad 5 godzin czekała na przyjęcie męża na oddział w szpitalu.Mąż miał skierowanie do szpitala. Wszystko trwało bardzo długo, dopiero po mocniejszej interwencji zaczęto się interesować nim. W tym czasie pani z rejestracji, przeszła się przez korytarz 40 razy--dokładnie policzyła.Czy to jest w zakresie jej obowiązków??i i czy to jest normalne???? Co na to NFZ??? Gdzie był Krupnik i jego kolesie co walczą o prywatę.Ci z OKO. pozwalają na takie spacery ?? a gdzie praca , przysięgi ?Słyszałem ,że rządzi szpitalem niedouczona pielęgniarka i tak to wygląda . Ma układy , kasę bije z niektórymi ordynatorami i tyle.. Jak to można długo tolerować ??? Gdzie Staś i Mir się podziali ?? Czy są na urlopie ???
Ocena Komentarza: +8
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez medyk , 22 - 07 - 2010
Napisane przez medyk , 22 - 07 - 2010
wad czyzby jakies kompleks i niespelnione marzenia???Owszem dawno,dawno temu nosilem na praktykach,teraz tez pomagam jesli trzeba -zadna praca nie hanbi.Ze sluzba zdrowia wspolnego nic nie chce miec jesli juz to z OCHRONA ZDROWIA-dla mnie to roznica DUZA!!!!.
Tojo i bedzie tak dalej albo jeszcze gorzej.Ograniczajac dostepnosć swiadczeń finansowanych ze srodkow publicznych nakreca sie sektor prywatny.
Ocena Komentarza: +7
Tojo i bedzie tak dalej albo jeszcze gorzej.Ograniczajac dostepnosć swiadczeń finansowanych ze srodkow publicznych nakreca sie sektor prywatny.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Zmniejszenie liczby łóżek na oddziałach
Napisane przez Sting , 22 - 07 - 2010
Napisane przez Sting , 22 - 07 - 2010
Do Dr No: Napisałeś:
"Awers i Rewers. "Zmniejszyć oddziały i zreorganizować ich pracę..." jak napisano o nowym pomyśle firmy konsultingowej. Przypatrzmy się temu z bliska. Zmniejszenie oddziałów oznacza mniej chorych. Chyba należy to tłumaczyć tak:
Ktoś wyjdzie na ulicę i ogłosi: Ludzie, jest na zakaźnym 25 łóżek. Chętnych prosimy o zgłaszanie się z własnym wyżywieniem, lekami i środkami higieny osobistej do godziny 9.00. Możliwe jest rezerwowanie miejsc z wyprzedzeniem.
Stosujesz świadomie nadużycie, bo nie wierzę, że myślisz w tak prymitywny sposób. Firma Pharmed Consulng zaproponowała zmniejszenie liczby łóżek na oddziałach, w których ich wykorzystanie jest niskie. Jeśli łóżka w zakaźym są wykorzystane w 50-60%, to oznacza, że obecnie wykorzystane jest co drugie. Poza tym w Małopolsce są inne oddziały zakaźne, też mało efektywnie wykorzystane. Dlatego zmniejszenie liczby łóżek nie oznacza braku możliwości leczenia, tylko zmniejszenie kosztów budowy, a następnie kosztów eksploatacji (mniejsza powierzcha oddziału to mniejsze koszty ogrzewania, sprzątania, etc.). Jeśli Powiat stać, to niech nawet budoje 100-piętrowy Wadowice Towers.
Ocena Komentarza: +13
"Awers i Rewers. "Zmniejszyć oddziały i zreorganizować ich pracę..." jak napisano o nowym pomyśle firmy konsultingowej. Przypatrzmy się temu z bliska. Zmniejszenie oddziałów oznacza mniej chorych. Chyba należy to tłumaczyć tak:
Ktoś wyjdzie na ulicę i ogłosi: Ludzie, jest na zakaźnym 25 łóżek. Chętnych prosimy o zgłaszanie się z własnym wyżywieniem, lekami i środkami higieny osobistej do godziny 9.00. Możliwe jest rezerwowanie miejsc z wyprzedzeniem.
Stosujesz świadomie nadużycie, bo nie wierzę, że myślisz w tak prymitywny sposób. Firma Pharmed Consulng zaproponowała zmniejszenie liczby łóżek na oddziałach, w których ich wykorzystanie jest niskie. Jeśli łóżka w zakaźym są wykorzystane w 50-60%, to oznacza, że obecnie wykorzystane jest co drugie. Poza tym w Małopolsce są inne oddziały zakaźne, też mało efektywnie wykorzystane. Dlatego zmniejszenie liczby łóżek nie oznacza braku możliwości leczenia, tylko zmniejszenie kosztów budowy, a następnie kosztów eksploatacji (mniejsza powierzcha oddziału to mniejsze koszty ogrzewania, sprzątania, etc.). Jeśli Powiat stać, to niech nawet budoje 100-piętrowy Wadowice Towers.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@bycol
Napisane przez no co ty , 22 - 07 - 2010
Napisane przez no co ty , 22 - 07 - 2010
WOW, dziękuję. Nie uznałeś mnie za kretyna (kretynkę) skoro popełniłeś wpis kierowany do mnie. Zatem życzę ci 100 lat ....ciężkich robót, z tego 50 pod siebie!! I jeszcze jedno. Gdzie się kończy rozum i brak argumentów, zaczyna się agresja i chamstwo. Jesteś tego niepodważalnym dowodem.
I nawet sobie nie ulżysz stosując wyzwiska.
Nie da się bowiem ulżyć obciążonym dziedzicznie!!!
Ocena Komentarza: +11
I nawet sobie nie ulżysz stosując wyzwiska.
Nie da się bowiem ulżyć obciążonym dziedzicznie!!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@no co ty
Napisane przez bycol , 22 - 07 - 2010
Napisane przez bycol , 22 - 07 - 2010
jeśli sądzisz, że krytykują kramarczyków tylko byli członkowie zarządu, to po prostu jesteś kretyn (to zresztą wynika nie tylko z tej przesłanki). A z kretynami się nie dyskutuje...
Ocena Komentarza: -12
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
do medyka
Napisane przez wad. , 22 - 07 - 2010
Napisane przez wad. , 22 - 07 - 2010
Chłopcze, podajesz koce na nosze i nosisz fiolki ale to Twoja jedyna stycznośc ze służbą zdrowia. Nie wypowiadaj się więc w tematach, na których się nie znasz.
Ocena Komentarza: -7
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Prawdziwe oblicze szpitala JP2
Napisane przez tojo , 22 - 07 - 2010
Napisane przez tojo , 22 - 07 - 2010
zamknięto oddział szpitala z powodu wykrycia groźnej bakterii. Pacjentów porozsyłanop po okolicznych placówkach.
Nic nie mówię zawsze może się zdażyć. Ale......
Oczywiście nikt nie raczył zawiadomić pacjentów wypisanych 1-2 dni wcześniej.
Kobiety z noworodkami dowiadywały się przez przypadek, pocztą pantoflową.
Oczywiście szybko PRYWATNIE robiły badania i kosultacje za własne pieniądze.
By po kilku dniach zawozić maluchy do szpitala. Wiele kobiet nawet nie wie, że choroba ich noworodka jest powikłaniem ponieważ jej maluch już przed wypisaniem do domu był zarażony.
Dodatkową paranoją jest fakt, że teraz trzeba oddać dziecko do szpitala na leczenie - bo to nie zwyczajny wirusik. Oczywiście leczenie na oddziale na którym doszło do zarażenia.
mieliśmy akcję z wymianą wadliwych termometrów - ludzie tracili przytomność z gorączki a personel twierdził, że wszystko OK. - nikt nie pofatygował się sprawdzić termometrów, dopiero ktoś z rodziny przyniósł termometr z domu i zrobił awanturę.
w szpitalu zmarł pacjent - zdaża się, miej Go Panie w opiece bo naprawdę dobry człowiek. Nikt nie raczył zawiadomić rodziny o zgonie, rodzina dowiedziała się o śmierci kiedy przyszła na odwiedziny, kiedy zapytała dlaczego łóżko jest puste?
SOR - wystarczy wejść i zobaczyć w jakim tempie przyjmuje się pacjentów. Ludzie z połamanymi nogami, rękami, rozcięciami jak z pod Grunwaldu - czekają 7 GODZIN na przyjęcie - PARANOJA
To tylko przypadki z ostatnich 2-3 miesięcy, wierzchołek góry. W szpitalu pracują zdolne, miłe i sympatyczne osoby, dobrzy fachowcy jest ich jednak może kilkanaście... reszta to darmozjady, niedouczeni amatorzy i bezmyślne lenie. A sposób zarządzania tym przybytkiem to wstyd i szczyt marnotrawstwa.
Jeżeli ktoś chce rozbudowywać to coś - niech robi to z własnej kieszeni nie z mojej.
Do medyka
Stać mnie więc leczę się z rodziną prywatnie, lub idę gdzie trzeba i "pomagam szczęściu". widzę jak powinna wyglądać opieka medyczna - niestety szpital w Wadowicach to średniowiecze. Tutaj czas zatrzymał się 30 lat temu i jest OK.
Ocena Komentarza: +14
Nic nie mówię zawsze może się zdażyć. Ale......
Oczywiście nikt nie raczył zawiadomić pacjentów wypisanych 1-2 dni wcześniej.
Kobiety z noworodkami dowiadywały się przez przypadek, pocztą pantoflową.
Oczywiście szybko PRYWATNIE robiły badania i kosultacje za własne pieniądze.
By po kilku dniach zawozić maluchy do szpitala. Wiele kobiet nawet nie wie, że choroba ich noworodka jest powikłaniem ponieważ jej maluch już przed wypisaniem do domu był zarażony.
Dodatkową paranoją jest fakt, że teraz trzeba oddać dziecko do szpitala na leczenie - bo to nie zwyczajny wirusik. Oczywiście leczenie na oddziale na którym doszło do zarażenia.
mieliśmy akcję z wymianą wadliwych termometrów - ludzie tracili przytomność z gorączki a personel twierdził, że wszystko OK. - nikt nie pofatygował się sprawdzić termometrów, dopiero ktoś z rodziny przyniósł termometr z domu i zrobił awanturę.
w szpitalu zmarł pacjent - zdaża się, miej Go Panie w opiece bo naprawdę dobry człowiek. Nikt nie raczył zawiadomić rodziny o zgonie, rodzina dowiedziała się o śmierci kiedy przyszła na odwiedziny, kiedy zapytała dlaczego łóżko jest puste?
SOR - wystarczy wejść i zobaczyć w jakim tempie przyjmuje się pacjentów. Ludzie z połamanymi nogami, rękami, rozcięciami jak z pod Grunwaldu - czekają 7 GODZIN na przyjęcie - PARANOJA
To tylko przypadki z ostatnich 2-3 miesięcy, wierzchołek góry. W szpitalu pracują zdolne, miłe i sympatyczne osoby, dobrzy fachowcy jest ich jednak może kilkanaście... reszta to darmozjady, niedouczeni amatorzy i bezmyślne lenie. A sposób zarządzania tym przybytkiem to wstyd i szczyt marnotrawstwa.
Jeżeli ktoś chce rozbudowywać to coś - niech robi to z własnej kieszeni nie z mojej.
Do medyka
Stać mnie więc leczę się z rodziną prywatnie, lub idę gdzie trzeba i "pomagam szczęściu". widzę jak powinna wyglądać opieka medyczna - niestety szpital w Wadowicach to średniowiecze. Tutaj czas zatrzymał się 30 lat temu i jest OK.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
do wad
Napisane przez medyk , 22 - 07 - 2010
Napisane przez medyk , 22 - 07 - 2010
To zapraszam na Sor -jak trafiaja pacjenci przywozeni karetka z SOR obu tych szpitali z taka adnotacja.Pozdrawiam.
Ocena Komentarza: -6
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@spiros i @ bycol - TO WY, EXCZŁONKOWIE ZARZĄDU OBIECANKAMI MAMILIŚCIE LUDZI. JUŻ NAWET W PLATFORMIE WAM NIE WIERZĄ.
Napisane przez no co ty? , 22 - 07 - 2010
Napisane przez no co ty? , 22 - 07 - 2010
I PRZESTAŃCIE JUŻ PIEPRZYĆ. POKAŻCIE ŹRÓDŁA FINANSOWANIA SZPITALA NAWET ZA 50-60 MILIONÓW, POKAŻCIE DOKUMENTY ŚWIADCZĄCE O JAKICHKOLWIEK WASZYCH STARANIACH O POZYSKANIE ŚRODKÓW Z ZEWNĄTRZ. Powiedzcie jasno, skąd weźmiecie kasę na rozbudowę, bo jak dotychczas milczycie w tej sprawie bardzo konsekwentnie. I to jedyne wasze konsekwentne działanie.
A to, że podpuszczacie lekarzy i pozostałych pracowników szpitala obiecując im cud nad Skawą, to po prostu wyjątkowo perfidne działanie z myślą o przejęciu szpitala za grosze przez was i wybranych lekarzy , gdyby udało się wam ponownie dojść do władzy. LUDZIE TO WIDZĄ, BO - WBREW WASZYM OCZEKIWANIOM - MYŚLĄ I DLATEGO NIE DADZĄ SIĘ KOLEJNY RAZ WPUŚCIĆ W KANAŁ.
CZEKAMY ZATEM NA KONKRETY ZE STRONY DYREKCJI SZPITALA, OKOS I RADNYCH NOWAKA, KOTARBY, HUCZYŃSKIEJ-BUJNICKIEJ ITD.
POWIEDZCIE, CZY MACIE KASĘ NA SZPITAL, ILE I SKĄD.
Mieszkańcy całego powiatu z niecierpliwością na to czekają, BO NIE SĄ CIEMNĄ MASĄ!!!
Ocena Komentarza: +20
A to, że podpuszczacie lekarzy i pozostałych pracowników szpitala obiecując im cud nad Skawą, to po prostu wyjątkowo perfidne działanie z myślą o przejęciu szpitala za grosze przez was i wybranych lekarzy , gdyby udało się wam ponownie dojść do władzy. LUDZIE TO WIDZĄ, BO - WBREW WASZYM OCZEKIWANIOM - MYŚLĄ I DLATEGO NIE DADZĄ SIĘ KOLEJNY RAZ WPUŚCIĆ W KANAŁ.
CZEKAMY ZATEM NA KONKRETY ZE STRONY DYREKCJI SZPITALA, OKOS I RADNYCH NOWAKA, KOTARBY, HUCZYŃSKIEJ-BUJNICKIEJ ITD.
POWIEDZCIE, CZY MACIE KASĘ NA SZPITAL, ILE I SKĄD.
Mieszkańcy całego powiatu z niecierpliwością na to czekają, BO NIE SĄ CIEMNĄ MASĄ!!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
ODEJŚCIE KRAMARCZYKÓW UMOŻLIWI ROZBUDOWĘ SZPITALA
Napisane przez spiros , 22 - 07 - 2010
Napisane przez spiros , 22 - 07 - 2010
KADENCJA DOBIEGA KOŃCA I DOPÓKI STAROSTĄ JEST KRAMARCZYK BUDOWA NIE RUSZY
BĘDĄ OBIETNICE, ANALIZY I DYSKUSJE, ALE BUDOWY SZPITALA NIE BĘDZIE
LUDZIE MUSZĄ ZROZUMIEĆ ŻE KRAMARCZYK, KULBACKA, JANOSZ, DROŻDŻ, MLOST, WĄŚ, KURDAS, GĘBALA, KWARTNIK, JAKO RADNI POWIATOWI ŁATWO NIE ODPUSZCZĄ, ALE NIKT JUŻ NIE DA SIĘ NABRAĆ NA ICH OBIECANKI
Ocena Komentarza: -17
BĘDĄ OBIETNICE, ANALIZY I DYSKUSJE, ALE BUDOWY SZPITALA NIE BĘDZIE
LUDZIE MUSZĄ ZROZUMIEĆ ŻE KRAMARCZYK, KULBACKA, JANOSZ, DROŻDŻ, MLOST, WĄŚ, KURDAS, GĘBALA, KWARTNIK, JAKO RADNI POWIATOWI ŁATWO NIE ODPUSZCZĄ, ALE NIKT JUŻ NIE DA SIĘ NABRAĆ NA ICH OBIECANKI
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Najnowsza koalicjia Teresa K i Halina K.
Napisane przez koalicjant , 22 - 07 - 2010
Napisane przez koalicjant , 22 - 07 - 2010
Starostkę też wycacka
Halina Kulbacka.
Ocena Komentarza: -4
Halina Kulbacka.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Tera i Teresa straci głosy i jej mąż Andrzej.
Napisane przez leniu , 22 - 07 - 2010
Napisane przez leniu , 22 - 07 - 2010
Takie to są rodzinne "przypadkowe" efekty próby robienia kariery rodzinnie.
Proponuję nie wybierać obecnych radnych bo mogą nam znowu zafundować tak udanego, zdolnego, wykształconego, inteligentnego, mądrego, zaradnego, obytego w świecie, znającego przepisy i prawo, starostę jak obecna Teresa K.
To obecni radni zgotowali nam ten los.
To, że Kramarczykowa miała ambicje- zachciankę, być starostą, to jeszcze nic, ktoś te ambicje spełnił - obecni radni.
Ocena Komentarza: -2
Proponuję nie wybierać obecnych radnych bo mogą nam znowu zafundować tak udanego, zdolnego, wykształconego, inteligentnego, mądrego, zaradnego, obytego w świecie, znającego przepisy i prawo, starostę jak obecna Teresa K.
To obecni radni zgotowali nam ten los.
To, że Kramarczykowa miała ambicje- zachciankę, być starostą, to jeszcze nic, ktoś te ambicje spełnił - obecni radni.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez wad. , 22 - 07 - 2010
Napisane przez wad. , 22 - 07 - 2010
Przestań już niedouczony medyku wstawiać głodne kawałki. Rejonizacji nie ma jużkilka lat czego sam doświadczyłem lecząc złamania które składał mi wadowicki chirurg Lebedzki w szpitalu w Krakowie. W suchej leczyłem kolano bo kolejny świetny wadowicki chirurg nawet nie spojrzał na rezonans bo mmo że mnie na niego skierował to powiedzial, abym płytę obejrzał sobie w domu bo co on będzie patrzył skoro chodzę. A woreczek usuwalem w Krakowie. I tyle w temacie.
Ocena Komentarza: +19
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@666666
Napisane przez no co ty ? , 22 - 07 - 2010
Napisane przez no co ty ? , 22 - 07 - 2010
Nawet najbardziej buraczana głowa nie zaszkodzi więcej niż niedouczony albo zadufany albo arogancki albo pazerny lekarz. A już nie daj Boże, jak ten lekarz ma chociaż dwie z w/w cech. Niestety - w większości to tacy. którzy załapali wszystkie te przymiotniki. I to NIE JEST JUŻ ŻAL, panie doktorze. TO JEST TRAGEDIA!!!
Ocena Komentarza: +11
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@medyk i inni
Napisane przez bycol , 21 - 07 - 2010
Napisane przez bycol , 21 - 07 - 2010
a po jasną cholerę dyskutujecie z używającymi coraz to innych nicków kramarczykami? Zostawcie te trolle. I liczyć należy, że ich "chocholi " taniec jak najszybciej się skończy, a prokurator zacznie spełniać swoje obowiązki.
Ocena Komentarza: -9
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez medyk , 21 - 07 - 2010
Napisane przez medyk , 21 - 07 - 2010
Tak czytam i czytam te wypowiedzi i zastanawiam sie nad jednym czy nie budujac czy budujac jakis mini szpitalik zrobi sie na zlosc OKO czy mieszkancom powiatu.Bo obawiam sie ze niestety mieszkancom.Do tojo rozumiem ze jak pojedziesz do Krakowa Suchej czy Oswiecimia to Cie tam z otwartymi rekami przyjma,obawiam sie ze nie -odesla Cie zgodnie z rejonizacja(jesli oczywiscie Jestes mieszkancem powiatu wadowickiego)chociaz de facto i zgodnie z przepisami od dawna jej nie ma.Masz prawo wyboru.
Ocena Komentarza: -10
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
w obronie pacjentów he he he he...
Napisane przez tojo , 21 - 07 - 2010
Napisane przez tojo , 21 - 07 - 2010
"Można powiedzieć, że ta analiza jest rzeczą bezwartościową" - mówił Bogdan Krupnik
Tak Panie Ordynatorze.
Tylko dlaczego Pan nie rozbuduje swojego Gabinetu prywatnego?
Dlaczego nie dołoży Pan Pięter w Swoim domu - dla dobra pacjentów?
Tylko cały czas odsyła ich Pan na "darmowe" badania do szpitala?
Lekarze???? Służba zdrowia?????? Śmiech i kpina.
Prywata, warcholstwo i nieudolność.
A wszystko za nasze ciężko zarobione pieniądze.
Ocena Komentarza: +17
Tak Panie Ordynatorze.
Tylko dlaczego Pan nie rozbuduje swojego Gabinetu prywatnego?
Dlaczego nie dołoży Pan Pięter w Swoim domu - dla dobra pacjentów?
Tylko cały czas odsyła ich Pan na "darmowe" badania do szpitala?
Lekarze???? Służba zdrowia?????? Śmiech i kpina.
Prywata, warcholstwo i nieudolność.
A wszystko za nasze ciężko zarobione pieniądze.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez 666666 , 21 - 07 - 2010
Napisane przez 666666 , 21 - 07 - 2010
irmi, Ty to chyba jesteś pracownikiem soru, który chciałby a boi sie. jeśli jestes pacjentem , nie masz szans znac oddziałowej soru. oddziałowe to raczej w papierach siedzą. A że plotkuje - to już ewidentnie widze że jesteś zakompleksionym pracownikiem. bo skąd możesz wiedziec co robi w gabinecie. he??
po czym wnioskujesz ze plotkuje????
to znaczy ze często tam bywasz.
A może to Ty z nia plotkujesz.......
cos mi sie zdaje ześ pracownik soru z aspiracjami na oddziałową albo.....jesteś ordynatorem, synem, pobratańcem jednego z ordynatorów wewnetrznego.
albo kapuś jestes.....................
Ocena Komentarza: -8
po czym wnioskujesz ze plotkuje????
to znaczy ze często tam bywasz.
A może to Ty z nia plotkujesz.......
cos mi sie zdaje ześ pracownik soru z aspiracjami na oddziałową albo.....jesteś ordynatorem, synem, pobratańcem jednego z ordynatorów wewnetrznego.
albo kapuś jestes.....................
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Do okosów i innych
Napisane przez Rysiek , 21 - 07 - 2010
Napisane przez Rysiek , 21 - 07 - 2010
Starosta Teresa Kramarczyk jest odpowiedzialna za projekt szpitala.Jest starostą i to jej bezpośrednio podlegał wydział inwestycji.Dokładnie jest to wyłuszczone w skardze na starostę,którą złożył komitet protestacyjny do rady powiatu .Nie zmienią tego kłamliwe komentarze.Piszcie,piszcie bo to są wasze ostatnie podrygi.
Ocena Komentarza: -11
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
praca na SOR
Napisane przez irma , 21 - 07 - 2010
Napisane przez irma , 21 - 07 - 2010
Razem z panią starostą do zwolnienia oddziałowa ze SOR-u !niegrzeczna ,nieuprzejma nadęta kobieta!nie interesuj ją los pacjenta spaceruje plotkuje i nic więcej
Ocena Komentarza: +12
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez ... , 21 - 07 - 2010
Napisane przez ... , 21 - 07 - 2010
Tak to jest . Jak wykształceni ludzie siedzą w domu lub na bezrobociu ,a przyjmuje się do pracy znajomych lub bliską rodzinę ,a potem nie ma się zielonego pojęcia o niczym.
Ocena Komentarza: +0
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez Wabi , 21 - 07 - 2010
Napisane przez Wabi , 21 - 07 - 2010
Powiat bocheński (Małopolska) zrealizuje we wrześniu budowę nowego pawilonu szpitalnego za 16 697 tyś. zł. Większość tej kwoty pochodzi z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, 5 383 tyś. zł wyda powiat, a 3 511 tyś. zł wyasygnuje Szpital im. bł. Marty Wieckiej. Będą się w nim znajdować oddział położnictwa, ginekologii i neonatologii. Zaznaczyć trzeba, że w powiecie bocheńskim mieszka mniej o 55 tysięcy ludzi ale mimo to daje to coś do myślenia. Nadmienię jeszcze, że w Bochni na tomografię komputerową czeka się 40 dni a na wizytę u okulisty 50 dni.
Ocena Komentarza: +9
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@6677
Napisane przez LEK , 21 - 07 - 2010
Napisane przez LEK , 21 - 07 - 2010
iscie boskie pomysły to sie rodza w ratuszu i w szpitalu i u oko.
Ocena Komentarza: +15
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
NIE
Napisane przez ALEKS , 21 - 07 - 2010
Napisane przez ALEKS , 21 - 07 - 2010
NIE GŁOSUJCIE NA TYCH BYŁYCH Z ZARZĄDU TO ONI ZWIALI Z TONĄCEGO STATKU A TERAZ SIĘ POPISUJĄ. JESZCZE MAJĄ CZELNOŚĆ.NO CÓŻ ZA DUŻO STRACILI..... ..........
Ocena Komentarza: +22
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
MUSI...
Napisane przez Moniek , 21 - 07 - 2010
Napisane przez Moniek , 21 - 07 - 2010
KRAMARCZYKOWA MUSI ODEJŚĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ocena Komentarza: -6
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@FERDEK
Napisane przez OLA , 21 - 07 - 2010
Napisane przez OLA , 21 - 07 - 2010
TY FACIO TEŻ ZAINTERESUJ SIĘ KRAJEM!!! NA JAKIM TY SWIECIE ŻYJESZ??? CO ZA BZDURNE ZADAJESZ PYTANIA ??????
Ocena Komentarza: +9
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@piro MIRO
Napisane przez okoS , 21 - 07 - 2010
Napisane przez okoS , 21 - 07 - 2010
Przestań Mir pisać bzdety bo to WŁAŚNIE TY ODPOWIADASZ ZA STAN SZPITALA. TY BRAŁEŚ KASĘ PRZEZ TYLE LAT, TY BYŁEŚ BEZPOSREDNIO ODPOWIEDZIALNY ZA PROJEKT. TY JESTES WINNY ZE SWOIM KUMPLEM. PRZESTAN PIERNICZYC BO DOSTAJĘ TORSJII JAK CZYTAM TWOJE KOMENTARZE!!!,---A NIE MAM ZAMIARU TRAFIĆ DO WADOWIC DO SZPITALA. SZPITAL TO NIE TYLKO BUDYNEK , ALE TAKŻE PERSONEL, A TEN AKURAT JEST FFFFFFFFFFFFFEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ocena Komentarza: +22
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
........................
Napisane przez ferdek kiepski , 21 - 07 - 2010
Napisane przez ferdek kiepski , 21 - 07 - 2010
Niech będzie jak najszybciej nowy starosta. Precz z obecnym starostą!!! A mam pytanie kiedy będą ty wybory na nowego staroste? i czy my obywatele możemy głosować?
Ocena Komentarza: -10
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
BRAWO PRACOWNICY SŁUZBY ZDROWIA MY MIESZKAŃCY POWIATU I PACJENCI JESTEŚMY Z WAMI
Napisane przez pirosiak , 21 - 07 - 2010
Napisane przez pirosiak , 21 - 07 - 2010
PRECZ Z KRAMARCZYKOWĄ I JEJ POPLECZNIKAMI
PO WYBORACH NOWY STAROSTA ROZPOCZNIE BUDOWĘ SZPITALA NA PORZĄDNEGO NA JAKI ZASŁUGUJĄ MIESZKAŃCY POWIATU
WRESZCIE SKOŃCZY SIĘ DZIADOSTWO STAROŚCINY
Ocena Komentarza: -14
PO WYBORACH NOWY STAROSTA ROZPOCZNIE BUDOWĘ SZPITALA NA PORZĄDNEGO NA JAKI ZASŁUGUJĄ MIESZKAŃCY POWIATU
WRESZCIE SKOŃCZY SIĘ DZIADOSTWO STAROŚCINY
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
ida wybory
Napisane przez pkw , 21 - 07 - 2010
Napisane przez pkw , 21 - 07 - 2010
K.S.,B.H. robia sobie klakę za darmo/czyżby B.K. i inni pracowali za darmo w czasie pracy etatowej?/przed wyborami.Usiłują wmówić ludziom,że to nie oni odpowiadaja za brak dostosowania szpitala do wymogów unijnych.Liczą na krótką pamięć ludzką.
Ocena Komentarza: +16
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez milkyway , 21 - 07 - 2010
Napisane przez milkyway , 21 - 07 - 2010
Głosujcie na Stacha, Mira i Bożenkę. Ewentualnie jeszcze na Basię.
Ocena Komentarza: -10
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez gema , 20 - 07 - 2010
Napisane przez gema , 20 - 07 - 2010
Jakoś nikt nie mówi kto wpadł na genialny pomysł posadzenia pani Teresy na stołku starosty. Najlepiej za nic nie odpowiadać i kierować z tylnego siedzenia.No i jeszcze wiedzieć kiedy się ulotnić. Pani Kramarczyk niewiele robiła, podejmowała dziwne decyzje dużo wcześniej. Ale jej koledzy z Zarządu ''klepali" wszystko! Do czasu kiedy pożegnała się ze swoim zastępcą.
Przypominam sobie tzw"sprawę" LO. Wielu wadowickich lekarzy kształciło swoje dzieci w tej szkole. Czy któryś zabrał głos w obronie szkoły?Nie - bo to Was nie dotyczyło. A że były to także działania na szkodę społeczeństwa Wadowic, uczniów - nikogo to nie obchodziło.
Ocena Komentarza: +19
Przypominam sobie tzw"sprawę" LO. Wielu wadowickich lekarzy kształciło swoje dzieci w tej szkole. Czy któryś zabrał głos w obronie szkoły?Nie - bo to Was nie dotyczyło. A że były to także działania na szkodę społeczeństwa Wadowic, uczniów - nikogo to nie obchodziło.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez xxxxxxxx , 20 - 07 - 2010
Napisane przez xxxxxxxx , 20 - 07 - 2010
Za błąd ortograficzny przepraszam ale po 12 godzinach pracy umysł przemęczony. Dane o długu naszego szptala pochodzi od wojewody a nie starosty. I ne wierzę, że pozostałe szpitale nie mają problemów z NFZ. Nasz szpital po prostu jest źle zarządzany i źle leczy. I tyle w temacie. Nie znam osoby która w potrzebie nie szuka pomocy w suchej, oświęcimiu czy krakowie.
Ocena Komentarza: +19
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez mikizameryki , 20 - 07 - 2010
Napisane przez mikizameryki , 20 - 07 - 2010
czy to źle że pracownicy bronią swojego zakładu pracy.
wszędzie na świecie i w Polsce jest to odbierane pozytywnie, jest to solidaryzowanie sie z zakładem i lojalnosć.
czy w Wadowicach nie?
ja przepraszać, ja być z poza granic papieskich wadowic .ja nie znać waszych zwyczajów. ja być z kalwarii, u nas to dobrze jest bronić zakładu. w wadowicach to źle????
Ocena Komentarza: -8
wszędzie na świecie i w Polsce jest to odbierane pozytywnie, jest to solidaryzowanie sie z zakładem i lojalnosć.
czy w Wadowicach nie?
ja przepraszać, ja być z poza granic papieskich wadowic .ja nie znać waszych zwyczajów. ja być z kalwarii, u nas to dobrze jest bronić zakładu. w wadowicach to źle????
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez 6677 , 20 - 07 - 2010
Napisane przez 6677 , 20 - 07 - 2010
jestem górnikiem- przyjmę etat ginekologa.
czy z podaniem do starostwa????
bo przecież tam rodzą się iście boskie pomysły.
Ocena Komentarza: -10
czy z podaniem do starostwa????
bo przecież tam rodzą się iście boskie pomysły.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
żal
Napisane przez 666666 , 20 - 07 - 2010
Napisane przez 666666 , 20 - 07 - 2010
że o medycznych sprawach decydują laicy, nie to mało , decydują buraczane głowy.
Dzieki Bogu , ę w wadowicach niema żadnej kardiochirurgii czy innego specjalistycznego oddziału- bo przeciez to by była rzeź, gdyby tacy ludzie decydowali jak szpital ma wygladać.
Państwu radnym nic tylko podac propozycje aby prosto z porodówki dzieciaki zwozic do prosektury. Tym samym ominą ten ludzki padół i powiat zaoszczędzi na innych oddziałach .
Tak za porodówka i prosekturą. Inne oddziały niepotrzebne!!!!
tak- tytm samym zmiejszamy koszty do minimum. mało tego zlikwidujemy inne oddziały i ile miejsca jeszxcze zostanie.
I tam zrobimywykończalnie dla tych co jeszcze żyją
Wiwat najpiękniejsi
wiwat wadowice
wiwat głupota.
Moze radni niech jeszcze wpadna na pomysł aby zamiast chirurgów zatrudniać masarza od rozbioru mięsa. a co tam- i ten kroi i tamten też...........a jakie oszczedności.
Ale lepiej zamilkne bo nic nigdy nie wiadomo.......
Ocena Komentarza: -8
Dzieki Bogu , ę w wadowicach niema żadnej kardiochirurgii czy innego specjalistycznego oddziału- bo przeciez to by była rzeź, gdyby tacy ludzie decydowali jak szpital ma wygladać.
Państwu radnym nic tylko podac propozycje aby prosto z porodówki dzieciaki zwozic do prosektury. Tym samym ominą ten ludzki padół i powiat zaoszczędzi na innych oddziałach .
Tak za porodówka i prosekturą. Inne oddziały niepotrzebne!!!!
tak- tytm samym zmiejszamy koszty do minimum. mało tego zlikwidujemy inne oddziały i ile miejsca jeszxcze zostanie.
I tam zrobimywykończalnie dla tych co jeszcze żyją
Wiwat najpiękniejsi
wiwat wadowice
wiwat głupota.
Moze radni niech jeszcze wpadna na pomysł aby zamiast chirurgów zatrudniać masarza od rozbioru mięsa. a co tam- i ten kroi i tamten też...........a jakie oszczedności.
Ale lepiej zamilkne bo nic nigdy nie wiadomo.......
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
pieknie
Napisane przez oszczdny , 20 - 07 - 2010
Napisane przez oszczdny , 20 - 07 - 2010
Żeby położyli kogoś na zakażnym,trzeba by z pierwszym stolcem dostarczyć wynik pozytywny z Sanepidu.Przy braku takowego-nic z tego,tak powiadają wiewiórki.
Ocena Komentarza: +13
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez medyk , 20 - 07 - 2010
Napisane przez medyk , 20 - 07 - 2010
Spelnia najwazniejszy i podstawowy-jest dwoch specjalistow chorob zakaznych,a to bylo przyczyna likwidacji czesci oddzialow zakaznych,zreszta rozumiem ze jesli Trafisz np. do oddzialu wewnetrznego z powodu jakies choroby to Zaakceptujesz ze obok bedzie lezal facet z salmonelloza,zapaleniem opon czy biegunka zakazna.I bedzie Ci to obojetne.
Ocena Komentarza: -13
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
w/s zakażnego
Napisane przez oszczędny , 20 - 07 - 2010
Napisane przez oszczędny , 20 - 07 - 2010
Wszystkie powiaty zlikwidowały zakażne.Wadowicki nie spelnia żadnych standardow,a co gorsze nie przyjmuje .Całkowite nieporozumienie dla fanaberii paru emerytów topić państwowe pieniądze.
Szczyt głupoty zarządzających szpitalem.
Firma konsultingowa stwierdziła to,co wszystkim od dawna wiadomo.Do tych zakutych łbów wadowickich nic nie dociera.Gotowi są szpital utopić,żeby bylo jak za Krola Ćwieka.
Ocena Komentarza: +22
Szczyt głupoty zarządzających szpitalem.
Firma konsultingowa stwierdziła to,co wszystkim od dawna wiadomo.Do tych zakutych łbów wadowickich nic nie dociera.Gotowi są szpital utopić,żeby bylo jak za Krola Ćwieka.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez medyk , 20 - 07 - 2010
Napisane przez medyk , 20 - 07 - 2010
jak juz to horrendalne,po drugie jak juz pisalem szpitale przynosza straty m.in.dlatego ze leczy sie ponad kontrakt np.nfz placi za 1000 pacjentow jak przyjmie sie 1500 to za 500 nie zaplaci,ewentualnie zaplaci czesc po procesie sadowym.,albo proponuje ugode t.zn placi 20-30% i szpital zrzeka sie roszczen .Co do dlugu to raczej radzilbym spytac ksiegowych a nie Pania Staroste,ktora moze raczej oceniac wyczyny swoich cyklorialowcow.Lojalny ordynator gra swoja gre p.t ratowanie apteki na ladowisku i to go tylko interesuje.Chorych bedzie przybywac nie ubywac.I dlatego warto walczyc o wiekszy szpital,bo zmniejszanie ilosci lozek jest podcinaniem galezi na ktorej sie siedzi a ta galaz to zycie ludzkie.
Ocena Komentarza: -14
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez xxxxxxxx , 20 - 07 - 2010
Napisane przez xxxxxxxx , 20 - 07 - 2010
Mamy 38 szpitali w województwie i tylko kilka z nich przynosi straty = w tym wadowicki. Właśnie prze złe zarządzanie, chorendalne pensje ordynatorów i mieszanie się lekarzy do polityki. Powiedzmy sobie jasno - walczycie o własne ordynatorske stołki a nie o nasze zdrowie. Nikt o zdrowych zmysłach nie chce się leczyć w Wadowicach.
Ocena Komentarza: +34
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
projekt
Napisane przez ucho , 20 - 07 - 2010
Napisane przez ucho , 20 - 07 - 2010
SZpital, zapłata za projekt! piszecie że workami !! workami to biorą ordynatorzy na miesiąc!!! Już szpital ma podobno 15 mln strat, chcą go wziąć łakomczuchy za darmo . Tak mówił Bronek w swojej kampanii. Ludzie się poznali, jeżdzą się leczyć , gdzie się da byle nie w Wadowicach.Jednym słowem masakra. Cin pobudował salę, nie zdążył wybudować z modułów i już leży. Krupnik pobuduje wam podobny szpital. Szczęść Boże !!!!
Ocena Komentarza: +25
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
ipostachu
Napisane przez oko , 20 - 07 - 2010
Napisane przez oko , 20 - 07 - 2010
O czym wy ludzie piszecie ??? nie głosujcie na Teresę a na Stacha.On wam wybuduje szpital za ponad 100 mln tylko za co???? Czy do jasnej ciasnej anielki nie rozumiecie że niema kasy !!!No, ale o czym tu mówić , realia swoje, a ci OKOWcy swoje. Nie dociera do szarych komórek i tyle !! Podobno w tym Stacha szpitalu ma być taki sam sufit jak w zawalonej sali !!Mój Boże przecież to samobójstwo- to pozabija ludzi.
Ocena Komentarza: +18
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Zawsze są dwie strony medalu.
Napisane przez Dr No. , 20 - 07 - 2010
Napisane przez Dr No. , 20 - 07 - 2010
Awers i Rewers. "Zmniejszyć oddziały i zreorganizować ich pracę..." jak napisano o nowym pomyśle firmy konsultingowej. Przypatrzmy się temu z bliska. Zmniejszenie oddziałów oznacza mniej chorych. Chyba należy to tłumaczyć tak:
Ktoś wyjdzie na ulicę i ogłosi: Ludzie, jest na zakaźnym 25 łóżek. Chętnych prosimy o zgłaszanie się z własnym wyżywieniem, lekami i środkami higieny osobistej do godziny 9.00. Możliwe jest rezerwowanie miejsc z wyprzedzeniem.
Bo nic nie wiadomo o kuchni...
Tyle o zmniejszaniu. Teraz o "reorganizacji". To chyba trzeba tak wyjaśnić:
Podczas przyjęcia do szpitala pacjent dowie się że do TEJ pory drobne zabiegi, typu zmiana opatrunku, zastrzyk czy cewnikowanie odbywało się na polecenie lekarza, a od TEJ pory jest to dostępne na życzenie pacjenta. Jak zapłaci.
Bo szpital zadłużony jak zwykle, a teraz jeszcze ta budowa...
Ciekawe czy firma konsultingowa wyjaśni to chorym, rodzącym i jakiejś wycieczce, która zjadła coś, gdzieś po drodze i 45 osób dostało sracz**.
Ale przecież łóżek jest tylko 25... no i nie rezerwowali...
Druga strona jest taka że co po niektórym lekarzom też odleci parę złotych...
Walczmy o szpital.
Cześć.
Ocena Komentarza: -14
Ktoś wyjdzie na ulicę i ogłosi: Ludzie, jest na zakaźnym 25 łóżek. Chętnych prosimy o zgłaszanie się z własnym wyżywieniem, lekami i środkami higieny osobistej do godziny 9.00. Możliwe jest rezerwowanie miejsc z wyprzedzeniem.
Bo nic nie wiadomo o kuchni...
Tyle o zmniejszaniu. Teraz o "reorganizacji". To chyba trzeba tak wyjaśnić:
Podczas przyjęcia do szpitala pacjent dowie się że do TEJ pory drobne zabiegi, typu zmiana opatrunku, zastrzyk czy cewnikowanie odbywało się na polecenie lekarza, a od TEJ pory jest to dostępne na życzenie pacjenta. Jak zapłaci.
Bo szpital zadłużony jak zwykle, a teraz jeszcze ta budowa...
Ciekawe czy firma konsultingowa wyjaśni to chorym, rodzącym i jakiejś wycieczce, która zjadła coś, gdzieś po drodze i 45 osób dostało sracz**.
Ale przecież łóżek jest tylko 25... no i nie rezerwowali...
Druga strona jest taka że co po niektórym lekarzom też odleci parę złotych...
Walczmy o szpital.
Cześć.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
praca czy polityka?
Napisane przez myślący , 20 - 07 - 2010
Napisane przez myślący , 20 - 07 - 2010
Jak to jest,czy państwowy zakład może delegować swoich pracowników w czasie pracy do działalności stricte politycznej?.w tym wypadku nawołując do nieglosowania na obecnego starostę wadowickiego i to jeszcze przed ogłoszeniem terminu wyborów.W czasie godzin opłacanych pośredenio przez organ nadzorczy,czyli starostwo.Takie fakty nie mogły by mieć miejsca,gdyby nie opieka nad tzw.okiem przez administratora szpitala.Np, największa krzykaczka oka jest rewidentem zakładowych chyba bezpośrednio podlegającym Dyrektorowi ZZOZ.
Włosy stają dęba,ż coś takiego może miec miejsce w rzekomo /jak z tego widać/ cywilizowanym świecie.Patronie Wadowic,Emilu,wstań i popatrz,co sie dzieje w Twoich Wołkowicach.
Ocena Komentarza: +19
Włosy stają dęba,ż coś takiego może miec miejsce w rzekomo /jak z tego widać/ cywilizowanym świecie.Patronie Wadowic,Emilu,wstań i popatrz,co sie dzieje w Twoich Wołkowicach.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@Tornado
Napisane przez men , 20 - 07 - 2010
Napisane przez men , 20 - 07 - 2010
Gdzie komitet ma racje? Komitet wyraznie sugeruje ciemnym ludziom, ze staroste sie wybiera. Nie ma takiego przedmiotu jak wychowanie obywatelskie.
Pozdro&Poćwicz!
Ocena Komentarza: +12
Pozdro&Poćwicz!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
ku rozwadze
Napisane przez obserwator , 20 - 07 - 2010
Napisane przez obserwator , 20 - 07 - 2010
Jeśli nie ma pieniędzy,to można sobie snuć nie wiem jakie plany.Pracownicy administracji ZZOZ,persone średni i personel wyższy powinni solidniej wykonywać swoje obowiązki,a nie trwonić czasu pracy na
buntowanie załogi.Nic to nie da,ponieważ rządzący powiatem/kontrolowanym przez środowisko związane z gminą Wadowice/przez prawie trzy kadencje nie stworzyli spójnego programu rozbudowy szpitalaWprost przeciwnie,za prawicowych rządów została wstrzymana rozbudowa szpitala,I teraz oto ludzie wywodzący sie z winnych tej sytuacji środowisk mieszają ludziom w głowach.Mają w tym osobiste interesy,Tak nawiasem mówiąc powyższy Komietet,działający w ścislehj współpracy
z Dyrekcja ZZOZ,w ramach godzin etatowych,nie reprezentuję wszystkich pracowników Szpitala.Podobno jeden z ordynatorów wykazuje zdrowy rozsądek i nawołuje do współpracy ze starostwem,niestety bez jakiegokolwiek otrzeżwienia.Jak tak dalej pójdzie,to skończy sie plajtą szpitala.I kto wie czy o to tutaj nie idzie.Że część ludzi obserwuje ten spektakl wywoływany przez kilku rozrabiaczy z zażenowaniem i obawą o swoją przyszłość świadczy chociażby to,że nie było w ubiegłym tygodniu quorum do wyboru Rady Pracowniczej.
Ocena Komentarza: +21
buntowanie załogi.Nic to nie da,ponieważ rządzący powiatem/kontrolowanym przez środowisko związane z gminą Wadowice/przez prawie trzy kadencje nie stworzyli spójnego programu rozbudowy szpitalaWprost przeciwnie,za prawicowych rządów została wstrzymana rozbudowa szpitala,I teraz oto ludzie wywodzący sie z winnych tej sytuacji środowisk mieszają ludziom w głowach.Mają w tym osobiste interesy,Tak nawiasem mówiąc powyższy Komietet,działający w ścislehj współpracy
z Dyrekcja ZZOZ,w ramach godzin etatowych,nie reprezentuję wszystkich pracowników Szpitala.Podobno jeden z ordynatorów wykazuje zdrowy rozsądek i nawołuje do współpracy ze starostwem,niestety bez jakiegokolwiek otrzeżwienia.Jak tak dalej pójdzie,to skończy sie plajtą szpitala.I kto wie czy o to tutaj nie idzie.Że część ludzi obserwuje ten spektakl wywoływany przez kilku rozrabiaczy z zażenowaniem i obawą o swoją przyszłość świadczy chociażby to,że nie było w ubiegłym tygodniu quorum do wyboru Rady Pracowniczej.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
kandydaci
Napisane przez Maja , 20 - 07 - 2010
Napisane przez Maja , 20 - 07 - 2010
W końcu ktoś powiedział wprost czego chce i jak ma być. Moim zdaniem to błąd, że komitet nie wystawi kandydatów do rady powiatu.
Ocena Komentarza: -9
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
@men sam jesteś baran
Napisane przez Tornado , 20 - 07 - 2010
Napisane przez Tornado , 20 - 07 - 2010
Sam jesteś baran. Kramarczyk jest radną i niestety się ją wybiera do rady. A potem radni wybierają ją na starostę i tu komitet ma rację a ty wracaj do szkoły na lekcje wychowania obywatelskiego bo masz braki w edukacji. Przez takich baranów jak ty tacy ludzie właśnie w Polsce robią karierę polityczną i rządzą.
Ocena Komentarza: -7
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Teresa Kramarczyk przegra wybory ?
Napisane przez Kałakolczik , 20 - 07 - 2010
Napisane przez Kałakolczik , 20 - 07 - 2010
W ogóle chyba nie będzie kandydować . Co to za interes być starostą ? . Pawilonu dużego i tak nie będzie , nie jest potrzebny i nie będzie go z czego utrzymać . Mieszkańców w Wadowicach corocznie ubywa . Z czego utrzymać takie gmaszysko . Zresztą teraz ludzie coraz mniej chorują , leczą się sami i stosują na coraz większą skalę profilaktykę . Wiekszego pawilonu niż proponuje obecnie starosta nie będzie . Nie pomoże nawet Święty Boże i papież z Nieba . Wszystko jasne , hę ?
Ocena Komentarza: +10
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
...
Napisane przez men , 20 - 07 - 2010
Napisane przez men , 20 - 07 - 2010
Co za barany, bez znajomosci podstawowych faktow. Otoz oswiadczam wam drodzy OKOwicze: starosty sie nie wybiera w zadnych wyborach.
Ocena Komentarza: +15
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
| < Poprzednia | Następna > |
|---|










wystarczy pojechać na stadion do Choczni to zobaczysz piękne boisko...
P.S smiejecie sie z Choczni ale zobaczycie jaka tam paka powst...
ziękujemy wszystkim solidarnym z osobami potrzebującymi naszego wsparcia i akceptacji oraz miejsca wśród nas i zapraszamy do realizacji naszego mot...