wadowice 24.pl

Rozmiar tekstu
  • Powiększ czcionkę
  • Przywróć standardową
  • Pomniejsz czcionkę
Start Polityka Powiat "Dość gadania. Budujcie Szpital"

"Dość gadania. Budujcie Szpital"

Email Drukuj
Pracownicy służby zdrowia znów protestowali pod starostwem przeciwko polityce starosty Teresy Kramarczyk. Chcą natychmiastowej rozbudowy szpitala, a nie jałowych dyskusji polityków.


Grupa pracowników służby zdrowia z Obywatelskiego Komitetu Obrony Szpitala już po raz czwarty protestowała w środę rano (28.07) pod starostwem przeciwko polityce starosty Teresy Kramarczyk. Pracownicy nieprzypadkowo wybrali taki termin.

W środę rano w urzędzie zbierał się „okrągły stół” w sprawie szpitala, na który Teresa Kramarczyk zaprosiła posłów i niektórych radnych oraz burmistrzów i wójtów. Zdaniem Teresy Kramarczyk okrągły stół ma przyczynić się do rozwiązania problemu rozbudowy wadowickiej lecznicy.

W rozmowach swojego udziału odmówili protestujący z OKOS. „Nie mamy zamiaru uczestniczyć w farsie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by rozpocząć rozbudowę szpitala. Naszym zdaniem pani starosta zwołując „okrągły stół” nie dąży do rozbudowy szpitala, ale tylko odsuwa problem na bok i chce przerzucić odpowiedzialność na innych ” - mówił nam Bogdan Krupnik, przewodniczący OKOS.

Pracownicy służby zdrowia przynieśli pod starostwo transparenty: "Dość gadania! Budujcie Szpital" i "Nie !!! Dla polityki Kramarczyk" . Wbili je w trawnik przed urzędem. "Niech ludzie zobaczą, co o tym wszystkim sądzimy" - mówili.

Na obrady „okrągłego stołu” zjawili się jedynie dwaj posłowie Stanisław Rydzoń (SLD) i Marek Polak (PiS). Przyszli też burmistrz Jan Pietras i wójtowie Tomic Adam Kręcioch oraz Stryszowa Jan Wacławski.

Highslide JS Zdaniem posła Marka Polaka w sprawie rozbudowy szpitala w Wadowicach, decyzje powinni podejmować radni powiatowi i starosta, bo to ich kompetencje. Marek Polak był jedynym z zaproszonych gości, który rozmawiał z protestującymi pod starostwem. „Jestem przekonany, że radni powiatu powinni dążyć do kompromisu i rozpocząć inwestycje” - mówił Marek Polak.

Udziału w „okrągłym stole’ odmówiła burmistrz Wadowic Ewa Filipiak. Wadowice są jedyną gminą w powiecie, która jak do tej pory zadeklarowała realną pomoc finansową przy rozbudowie lecznicy. Ale jak poinformowała Ewa Filipiak obrady „okrągłego stołu”bez rozpoczęcia budowy pawilonu "E", nie mają sensu.

„Starostwo powiatowe nie przystąpiło do rozbudowy i zwleka z rozpoczęciem tej kluczowej, dla blisko 160 tys. mieszkańców powiatu, inwestycji. Słowne deklaracje i obietnice starosty Teresy Kramarczyk na temat rozbudowy szpitala nie znajdują potwierdzenia w rzeczywistości” - przekazała nam burmistrz Ewa Filipiak.

Jej zdaniem stracono już dużo czasu i tylko ogłoszenie przetargu na rozbudowę może posunąć sprawę do przodu. „Rozpoczęcie budowy pawilonu E będzie prawdziwym miernikiem intencji i wiarygodności starostwa” - twierdzi burmistrz Wadowic.

W środę (28.07) obrady „okrągłego stołu” toczyły się za zamkniętymi drzwiami w sali posiedzeń komisji Rady Powiatu. Rozmowy toczyły się nie przy „okrągłym” lecz „prostokątnym” stole. I jeszcze jeden mały szczegół. Na obardy nie zaproszono radnych powiatu, którzy są zwolennikami rozbudowy lecznicy czyli tak naprawdę drugiej strony sporu.
(mp)
NAPISZ DO NAS: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Komentarze (93)add
NARESZCIE!!!!
Napisane przez PIOTRR , 09 - 08 - 2010
Zarząd podjął decyzję. Będzie dalsza rozbudowa szpitala


Zarząd Powiatu Wadowickiego w dniu 5 sierpnia 2010 r. podjął decyzję o ogłoszeniu przetargu nieograniczonego na wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy Szpitala Powiatowego w Wadowicach. Dokumentacja ma powstać w oparciu o opracowaną wcześniej "Analizę i ocenę Szpitala Powiatowego w Wadowicach...". W ramach inwestycji ma zostać m.in. wybudowany metodą tradycyjną trzykondygnacyjny pawilon łóżkowy E, a cała rozbudowa zakłada 10% wzrost w stosunku do planowanej w "Analizie" liczby łóżek. Realizacja tej inwestycji doprowadzi do dostosowania ZZOZ-u w Wadowicach do wymagań określonych w przepisach Rozporządzenia Ministra Zdrowia.



Dbając o bezpieczeństwo zdrowotne wszystkich mieszkańców powiatu wadowickiego, zarząd naszego powiatu podjął decyzję o wszczęciu procedury przetargowej na opracowanie dokumentacji projektowej inwestycji związanej z budową pawilonu łóżkowego "E". Rozbudowa Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II w Wadowicach będzie przeprowadzona w oparciu
o opracowaną wcześniej przez specjalistyczną firmę konsultingową "Analizę i ocenę Szpitala Powiatowego w Wadowicach mającą na celu określenie bieżących i przyszłych potrzeb na opiekę medyczną w powiecie oraz zasadność i zakres planowanej rozbudowy szpitala".

- Bezpieczeństwo zdrowotne mieszkańców naszego powiatu, to jedno z najważniejszych zadań samorządu Powiatowego. Dlatego po przeprowadzeniu niezbędnej analizy potrzeb w zakresie opieki medycznej w powiecie wadowickim oraz po dogłębnym sprawdzeniu możliwości finansowych powiatu, podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu procedury przetargowej na opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy szpitala powiatowego na miarę możliwości finansowych samorządu powiatowego. Ta decyzja zarządu, po przeprowadzeniu szeregu spotkań i konsultacji, otwiera nowy rozdział wadowickiej lecznicy - powiedział wicestarosta Zbigniew Janosz.

Zakłada się wybudowanie m.in. trzykondygnacyjnego pawilonu łóżkowego "E", który na każdej kondygnacji będzie połączony łącznikiem z istniejącym Pawilonem "C". Pawilon "E" ma być wykonany z częściowym podpiwniczeniem, gdzie rozmieszczone będą m.in. pomieszczenia szatniowe personelu, magazyny oraz kaplica. Pawilon będzie pokryty dachem dwuspadowym, tak jak Pawilon D.

Zarząd Powiatu założył również zwiększenie liczby łóżek o 10%, niż wynikało to z przygotowanej "Analizy". Zrealizowanie tej inwestycji pozwoli na dostosowanie ZZOZ-u w Wadowicach do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia, co jest warunkiem funkcjonowania szpitala w Wadowicach po 2012 roku. Decyzja Zarządu Powiatu kończy okres dyskusji i sporów dotyczących zakresu rozbudowy wadowickiego szpitala.

NARESZCIE!!! BRAWO!!! ;)
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +2
www.LicznikTeresy.pl
Napisane przez Tomek 222 , 06 - 08 - 2010
Czy ktoś czytał już nowy adres http://www.licznikteresy.pl/ całkiem niezłe. Dym z tego będzie pewnie Kramarczykowej dni liczą tak jaj Pietrasowi . Pewnie będzie wieczorami czytać co to ludzie myślą sobie o całym bajzlu w Starostwie ...
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -2
nareszcie
Napisane przez pacjent , 06 - 08 - 2010
Nareszcie słowo stalo się ciałm i apel tzw .OKOS-u ziścił się i to szybko.Mianowicie starostwo wadowickie projektuje i
realizuje plan dostosowania szpitala do wymogów unijnych.Stało sie to tak szybko,że dalszy scenariusz wędrówek po Wadowiach,apele do kleru,stracily w tym momencie na znaczeniu
i wreszcie doborowa ferajna z ZZOZ bedzie musiała sie wziąć do roborty.Bo z tego co się czyta,długi rosną i w pierwszym półroczu sięgają juz 3 miliony złotych.Jak tak dalej pójdzie szpital zbankrutuje jeszcze przed 2012 rokiem.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -1
...
Napisane przez beta , 05 - 08 - 2010
W Wadowicach powinien się odbyć kongres psychiatrów.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +4
nowy szpital musi byc!
Napisane przez powypadku , 03 - 08 - 2010
Ludzie odezwijcie sie! Prawdziwe Papieskie miasto powinno wedle myśli, przekonań i mądrości Jana Pawła II wybodowac za te pieniądze porządny szpital który da gwarancje zdrowia i bezpieczeństwa jego mieszkańców oraz miejsce pracy obecnej służbie zdrowia jak i nowym pracownikom a nie przebudowe rynku któremu i tak nic nie brakuje!! Potrzebujemy szpitala by kazdy mieszkaniec mial dostep do sluzby zdrowia na poziomie. Sam jestem po wypadku, chodze o kulach, a wczesniej jezdzilem rok na wozku i nie wiem ile jeszcze i wiem jak to jest, i dojezdzac do szpitala 90 km zeby móc sie leczyc, bo w Wadowicach aktualnie sie nie lecze z racji braku kompetencji, sprzętu i warunków do leczenia mnie...
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +5
GDYBY NIE ZAPORA W ŚWINNEJ WYB. DZIĘKI KOMUNISTĄ TO DAWNO CAŁE WADOWICE
Napisane przez MENEMS , 03 - 08 - 2010
BYŁYBY BY POD WODĄ PODCZAS OSTATNIEJ POWODZI!!!!!!!!!!!!!!!!! PIS TO SEKTA
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +2
już po dziurki w nosie!!!!!!!!!!!!1
Napisane przez mieszkanka , 02 - 08 - 2010
Wywalić to babsko KRAMARCZYK na zbity pysk a obchodzą się z baba jak z jakiem druga do wylotki to pani Grzesiek obie siebie warte wadowice potrzebują nowego szpitala ale i porządnego dyrektora który by nim zarządzał i porządnych lekarzy wykształconych na poziomie potrzebne nam są nowe oddziały a nie żeby trzeba było jeżdzić Bóg wie gdzie bo w wadoowicach nie ma i czy trzeba było wczoraj po mszy o tym mówić już KLer do tego mieszać czy namącic ludziom juz w głowach chcecie
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +4
odrobina humoru
Napisane przez dd , 01 - 08 - 2010
A po co komu szpital w Wadowicach wystarczy " wypasiony dom papieża"
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +12
w sprawie Ewki
Napisane przez pacjent , 31 - 07 - 2010
Nie od dziś wiadomo ,Ze Ewka i Staś znają się na sercu.Ale najważniejsze są konfitury.
Chce zapomnieć o swoich dokonaniach jako Szef Rady Nadzorczej Kasy Chorych w Krakowie,bo nie ma się czym chwalić,a na pewno nic Wadowicom.Nie przejęła sie tzw podstawowa opieką zdrowotną w swojej gminie,ponieważ to przecież talie nieeleganckie.Niby obiecuje,że pomoże szpitalowi,ale nie pomogła i nie pomaga,tylko przez OKOS i totumfackich go podgryza.A że wybory idą,a okazja sie nadazrza,to czas na darmową promocję przedwyborczą.Spryciarze w tym magistracie,główki mają nie od parady, a skuteczność w kamuflażu i manipulacji godna mistrza tych metod postępowania
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +20
RATUJMY POWIAT PRZED KRAMARCZYK - SZPITAL MUSI BYĆ ROZBUDOWANY
Napisane przez PRECZ ZE STAROIŚCINĄ , 31 - 07 - 2010
NIE POZWÓLMY DALEJ KRAMARCZYKOWCOM BLOKOWAĆ ROZBUDOWĘ SZPITALA
NASZE BEZPIECZEŃSTWO ZDROWOTNE JEST ZAGROŻONE POLITYKĄ KRAMARCZYK, KTÓRA PRZEZ CZTERY LATA RZĄDÓW NIE POTRAFIŁA ROZPOCZĄĆ BUDOWY PAWILONU E.
SPOŁECZEŃSTWO MUSI JĄ ROZLICZYĆ
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -10
no i co wadowickie warchoły
Napisane przez stańczyk , 31 - 07 - 2010
Starostwo przedstawiło jasne stanowisko w/s rozbudowy szpitala,jedynie realne.Brawo Starosta Kramarczyk i Janosz.Jednak rozrabiactwo Dyrekcji ZZOZ oraz jej grupy szturmowej pod przewodnictwem Kolegi Kotarby B.Krupnika stawia pod znakiem zapytania rozbudowę szpitala.
Wszystko wskazuje na to,ze S.K.,M.N.i B.K. E.F. i B.H.traktują szpital jako trampolinę wyborczą,aby przejąć i sprywatyzować szpital.Do tego dochodzi Ewusia F.,która zawłaszcza sobie Dni Serca,Chociaż dotychczas w gminie ma jeden ośrodek zdrowia w Choczni,natomiat nie interesuje sie Wysokąi Kleczą Dola.Nie darmo dla OSP potrzebne były fantomy.
Obywatele! Macie przed sobą kiełbaskę wyborczą,głosujcie na Nas,zgranych kamratów.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +21
Szpital?
Napisane przez Rs66 , 31 - 07 - 2010
Po pierwsze, postarajcie się o nowy personel. Myślę tu o lekarzach, zapatrzeni w siebie, mylący się zbyt często i nie znoszący konsultacji z innymi wybrańcami "bogów"
To co chcecie zbudowac to tylko mury, a co z resztą?
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +23
ktoś sobie robi jaja
Napisane przez pablo , 30 - 07 - 2010
jeśli ktoś z uporem maniaka twierdzi, że budowa 8 tys m2. z kawałkiem szpitala w technologii tradycyjnej będzie kosztowało 96 mln, to powinien nim zająć się prokurator stawiając zarzuty o niegospodarność i próbę wyłudzenia środków publicznych. Za takie pieniądze buduje się obiekty o powierzchni ok. 25tys. m2. Jedyny ratunek dla powiatu, to odsunięcie od władzy tych kompletnych neptyków i zastąpienie ich fachowcami. Kretyn kretynem zawsze zostanie. Cóż - pozostaje czekać na działania p. Szydło...
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -14
@e
Napisane przez pietro , 30 - 07 - 2010
No to widać że Starosta chce budowy nowego szpitala !I poco ten cały bałagan w Wadowicach . Lepij się dogadać i tyle,gorzej że okos nie chce gadać !. Starostwo stać na malucha , ale to ich nie obchodzi --------oni chcą mercedesa .Tak jak burmistrz budowałby normalną szkołę, a nauczyciele łażą , wrzeszczą , krzyczą / przeciw swemu pracodawcy/,że oni chcą budynek 7 piętrowy.Tylko kto da nato pieniądze??? Ale podobno ktoś powiedział """jakoś to będzie panowie, jakoś to będzie... """
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +19
PAWILON
Napisane przez E , 30 - 07 - 2010


Zarząd Powiatu Wadowickiego spotkał się kolejny raz z dyrekcją Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach w sprawie rozbudowy szpitala powiatowego o Pawilon Łóżkowy E. Na spotkanie w dniu 28 lipca br. do Starostwa Powiatowego zostali zaproszeni również parlamentarzyści z naszego okręgu wyborczego, radni Sejmiku Województwa Małopolskiego oraz wójtowie i burmistrzowie gmin Powiatu Wadowickiego.


Podczas spotkania założenia optymalnego programu rozbudowy szpitala powiatowego w Wadowicach przedstawili Krzysztof Jeżowski z firmy Pharmed Consulting oraz Maciej Jekiełek z Pracowni Projektowej, co pozwoliło na wyjaśnienie istniejących wątpliwości. Przedstawiona koncepcja spełnia wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia zarówno jeśli chodzi o nowy Pawilon E, jak i o pozostałe budynki szpitala powiatowego. Przewiduje ona wybudowanie trzykondygnacyjnego Pawilonu E z częściowym podpiwniczeniem, w którym pomieszczono by 131 łóżek.
W całym szpitalu zaplanowano natomiast 245 łóżek plus oddział noworodków.
Dla przypomnienia prowadzący spotkanie wicestarosta Zbigniew Janosz podał informacje, że wcześniej został opracowany projekt w technologii modułowej, przewidujący wybudowanie siedmiokondygnacyjnego Pawilonu E, którego wartość kosztorysowa wynosi 114 mln brutto. Zarząd zastanawiał się, jaka będzie możliwość sfinansowania tej inwestycji i widząc trudności w sfinansowaniu tego zadania podjął decyzję o zrobieniu zestawienia kosztów w zakresie zmiany technologii modułowej na tradycyjną. Firma ProMedicus zrobiła takie opracowanie, z którego wynikało, że gdyby zmieniono technologię z modułowej na tradycyjną, ale pozostawiono 7-kondygnacyjny Pawilon E, to wartość takiego przedsięwzięcia wynosiłaby ok. 96 mln zł brutto. Jest to dalej kwota bardzo wysoka.
- Po przeanalizowaniu możliwości finansowych powiatu na przestrzeni następnych kilkunastu lat, powiat wadowicki jest w stanie wygospodarować środki finansowe w budżecie powiatu w wysokości ok. 20 mln zł. Byłyby to jednak środki z kredytów, a nie z dochodów powiatu. Dodatkowo istnieje możliwość sprzedaży majątku powiatu za ok. 10 mln zł. Takie mamy możliwości finansowe. I to dawałoby kwotę ok. 30 mln zł, którą jesteśmy w stanie z ogromnym trudem zaangażować w rozbudowę tego szpitala. Ponadto należy pamiętać, że modernizacji wymaga Pawilon C, na co też będzie potrzebna znaczna kwota - wyjaśniał wicestarosta.
Zebrani rozmawiali również nt. możliwości pozyskania
z zewnątrz środków na budowę Pawilonu E. Nadzieję rozwiał jednak poseł Marek Polak, który przedstawił stanowisko Ministra Zdrowia, w którym stwierdzono m.in., że Ministerstwo Zdrowia nie posiada podstawy prawnej do finansowania zadań realizowanych przez jednostki, dla których nie jest organem założycielskim. Można natomiast startować w konkursach, jednak ZZOZ już skorzystał z tych programów i otrzymał środki finansowe.
- Żadnych innych możliwości finansowych nie ma do pozyskania. Kompetencje leżą tutaj jedynie po stronie organu założycielskiego i Rada Powiatu na pewno musi zmierzyć się z ogromnym problemem - powiedział poseł Marek Polak.
ZZOZ skorzystał z programów, m.in. z MRPO i otrzymał ok. 13 mln zł na modernizację Pawilonu C oraz dokończenie Pawilonu D. Natomiast nie ma możliwości współfinansowania rozbudowy szpitala ze środków Skarbu Państwa, ani z Unii Europejskiej.
Podczas dyskusji burmistrz Andrychowa Jan Pietras zwrócił uwagę, że w powiecie są nie tylko inwestycje w służbie zdrowia, ale też jest konieczność inwestowania m.in. w drogi powiatowe, czy w bazę oświatową szkół ponadgimnazjalnych.
Wicestarosta Zbigniew Janosz powiedział, że trzeba rozwiać mit, który krąży w społeczeństwie, że powiat ma 30 mln zł,
a kolejne 60 mln zł jest do ściągnięcia z Unii Europejskiej. Jednak takiej możliwości nie ma.
- Pozostaje jedynie ukłon w stronę samorządów gminnych
z terenu naszego powiatu. I zrobiliśmy taki ukłon, wystąpiliśmy do wójtów i burmistrzów z propozycją wsparcia finansowego tej inwestycji -powiedział wicestarosta, który poinformował, że Zarząd Powiatu podjął decyzję, iż nie będzie realizował Pawilonu E wg projektu zamówionego przez dyrekcję ZZOZ. Dlatego zlecono opracowanie optymalnego programu rozbudowy i możliwego do zrealizowania przez powiat.
- Nie można w nieskończoność przeciągać dyskusji. Przeciąganie o każdy dzień jest stratą.Wydaje się, że nawet wybory, które są za kilka miesięcy, nie zmienią sytuacji finansowej powiatu. Ubolewam nad tym, że ze strony ZZOZ-u nie widać woli porozumienia w zakresie tego nowego opracowania - mówił wicestarosta.

Dyrektor Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach Krystyna Grzesiek stanęła na stanowisku, że to Zarząd Powiatu i Rada, jako organ założycielski, podejmuje decyzję w sprawie rozbudowy szpitala.
Na zakończenie spotkania przewodniczący Rady Powiatu Zbigniew Mieszczak zaapelował do wszystkich zebranych o zrozumienie tego trudnego tematu. - Zróbmy wszystko, aby szpital był dostosowany do wymogów unijnych i aby dalej funkcjonował. Mieszkańcy papieskiego powiatu powinni być pewni, że ich bezpieczeństwo zdrowotne będzie zabezpieczone - powiedział przewodniczący rady.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +21
miasto
Napisane przez mieszkaniec , 30 - 07 - 2010


Uroczystości Światowego Dnia Serca odbędą się w Wadowicach 26 września. Do miasta zjedzie czołówka polskich kardiologów, kardiochirurgów i transplantologów. Będzie więc okazja przysłuchać się im na konferencji naukowej . Ciekawe czy burmistrz Ewa Filipiak, która zaprosiła kardiologów do papieskiego miasta zaprosi Starostę , bo póki co to żre z nią koty ----właśnie w papieskim mieście.. Modli się pod figurą ,a ma diabła za skórą .

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +7
ojciec
Napisane przez pacjent , 30 - 07 - 2010
Szpital w Wadowicach to porażka .Opowiadała mi znajoma jak jej ciężko chory ojciec trafił do szpitala w Wadowicach.Przyjmujący lekarz powiedział " ja pana nie uzdrowie,ma pan swoje lata ./ po 80 /, jest pan schorowany. Pacjent nie mógł się pogodzić z takim potraktowaniem . Znał swoje lata i dobrze wiedział co z nim. Nie poto przyjechał do szpitala .Ciągle powtarzał bliskim te słowa. Po tygodniu umierając szeptał słowa wypowiedziane przez lekarza . Natomiast córka ,kiedy chciała pobyć wieczorem przy łózku chorego ,usłyszała słowa "Nie ma potrzeby , jeszcze nie następuje agonia ".
Bardzo smutne to wszystko i przerażające .Rodzina ma złożyć skargę do Najwyższej Izby Lekarsk.
Chora jest ta służba zdrowia w Wadowicach .
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +25
@Horror to starościna
Napisane przez kwicoł , 29 - 07 - 2010
Ło kruca, toś mie chopce rozbowił !! Co ci powiym, to ci powiym, ale ci powiym!!! A wies ty, ze twoja baba miewo mnie w rzyci i godo psy tym, ze w rzyci to mo zawdy ciebie (godo , ze to tako metafora), a mnie woli tam miyć łod casu do casu, ale do syta (i godo łojezu, łojezu....., jesce,jesce....., łoooooooooooooooooooooooooooooojeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuu uuuuuuuuuuuu). Kiedysik cie zawołom, to se wartko przyńdzies, obacys i moze cosik sie naucys. a późniyj podarujem ci łowiecke, przeca ci sie przydo, niy?
Chopce, moje baranki majom mniyjse rogi niz ty. Hej!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +5
ło kruca
Napisane przez Horror to starościna , 29 - 07 - 2010
Kramarcyk,dejze juz pokój, bo tu kurna pierdykniem ze śmiychu. Sam se jeden pises i odpisujes, a reśta mo cie w rzyci
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -9
@HORRORY ZE STAROSTWA - Stasek, dejze juz pokój, bo tu kurna pierdykniem ze śmiychu
Napisane przez kwicoł , 29 - 07 - 2010
Jak to cytomy na głos, to nom ze śmiychu barany ligajom kozy becom łokrutnie, a psy lezom na grzbiytach i lejom , królice roniom , ptactwo sie słanio po ziymi - ledwo dychajom, no dyć to juz rospierducha całom gymbom. Ale zmiarkuj se troske, bo juz przegiynos. Bydzie dosyć. Bydzie. Daruj se chopie, ki licho cie napadło, że ty pises takie śmiysne pierduły? Niy mos co ze sobom pocońć ? Zol ci piyknej fuchy, co ? Fuchy juz nie bydzie, posła w pizdu. Ale dom ci dobrom rade - weźze se chopie jakąsik babe albo piyknom , wlosiatom i młodom owiecke, dociśnij chybko i krzepko, to ci i luzu trocha przyńdzie. A moze nawet do ci jakoś obco? Starej sie chopie, bo śmiych śmiychem ,ale cheba ci na rozum posło. Stasek, dej se juz pozór, bo my sie mozem smiać, ale ludziska w urzyńdzie juz godajom , ze tobie chopie sykujom miyjsce w jakimsik Andrychowie? Pewnie som wiys nojlypiyj po co!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +10
ZGADYWANKA dla internautów !? Kto wycofał ten post?o tam było NIESTOSOWNEGO oprócz nagiej prawdy?
Napisane przez kiedyś też OPTYMISTA , 29 - 07 - 2010
Do "LEK"-"EWKA"
Cicha bohaterka nie przyszła , bo jej zabronił kiedyś głośny , a obecnie cienki błazen-cinkciarz
spod PEWEX-u.Znając swoją mocodawczynie obawiał się,by znów nie strzeliła wolty jak kiedyś w rodzaju ...."Trzeba zacisnąc pasa"....kto ma dobrą pamięc, było to z okazji protestu
pielęgniarek ......

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +14
@ sting
Napisane przez kapela , 29 - 07 - 2010
Masz racje. Tylko tu jest prowadzona niezla gierka. Kotarba ostentacyjnie uciekl z powiatu, zeby zwrocic uwage ludzi na Kramarczykowa i wprowadzic ludzi w błąd. Oskarża staroste a sam nic nie zrobil. To sa zagrywki przed wyborami. Nagle ni stąd ni z owąd wkracza na scene Ewa. A co ona ma do tego wzystkiego? Chce ratować szpital a przy okazji Stasia wiernego sluge, który zrobil ryzykowną zagrywke zeby postawic Ewke w kozystnym swietle. Swoj swojemu krzywdy nie zrobi. Prokuratura w Wadowicach jest kupiona. Trzeba sie odwolywac do wyższych instancji. Aha i jeszcze jedno, jakim cudem projekt mogl kosztowac tyle kasy
(o ile pamietam to chyba 800 tys) I dlaczego wszyscy chca budawac szpital jak nie ma na to kasy. Czy Kramarczykowa zrobilaby taką niekozystną zagrywke przed wyborami. Poprostu musi sie bronic przed pieskami wypuszczonymi przez Ewke.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +16
...
Napisane przez @wakacje , 29 - 07 - 2010
Sting mylisz się.
Starostwo kilka lat temu zgłosiło gotowośc budowy szpitala- to i szpital sie remontował , brał dotacje z Unii na wybudowanie nowego Bloku operacyjnego, który bedzie mógł dzialać jak bedzie dalsza cześc szpitala. Tylko pod takim warunkiem mozna było uzyskac dotacje. Ale przeciez pisemnie starostwo określiłosie ze tak bedzie budowa. Wszystko fajnie- miała pani Starosta kilka lat na zrealizowanie i nazbieranie kasy na to na co sie zgodziła. A teraz sie okazuje zeona nie ma ani centa na ten cel. Ani na szpital za 100 milionów ani za 10 milionów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tu jest problem.
mało tego ,projekt , który ona przygotowała nie spełnia zadnych wymagań sanitarno-epidemicznych. czyli??? jest bezuzyteczny-szkoda budować bo to nie zmieni sytuacji szpitala i tak go zamkną.
acha , a to co wziete( grube miliony) na rozbudowe prawie gotowego Bloku operacyjnego- trzeba bedzie zwrócic z grubym procentem.
trezba zacząc budowę, pieniadze sie znajdą. Jak widziecie szpital sam stara sie o srodki unijne i je uzyskuje.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -6
Realność budowy szpitala za 100 mln zł
Napisane przez Sting , 29 - 07 - 2010
Ludzie, myślcie, to nie boli! Mnie nie obchodzi polityka i spór radnych, zarządu, etc. Czy ktoś zastanowił się, skąd wziąć ponad 100 mln. zł. na budowę według projektu forsowanego przez dyrekcję szpitala? Nie wystarczy krzyczeć "dość gadania - budować i już!" - ZA CO? Jeśli zacznie się budowa według obecnego projektu Dyrekcji szpitala, to kasy wystarczy może na 3-4 kondygnacje w stanie surowym i będziemy mieli niedokończone straszydło budowlane - jak np. w niedokończony szpital-moloch w Zabrzu, a do tego czasu obecny szpital zostanie zamknięty, bo nie spełni wymogów, jakie zaczną obowiązwać za 2 lata. Skoro jest możliwość budowy mniejszego nowoczesnego budynku za 30 mln., to trzeba stary projekt porzucić i budować według nowego, bo to przynajmniej daje realną szansę na zbudowanie nowch obiektów i przeniesienie tam znacznej części oddziałów ze starych, popadających w ruinę. Tyle w temacie.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +19
@ nie zam
Napisane przez znawca , 29 - 07 - 2010
Słyszałem w busie ,że tutaj to nie chodzi o szpital , tylko o jakąś wielką kasę !!! Ktoś komuś obiecał i teraz cały ten spór. Właściwie to bym się nie zdziwił .. --- przy 140 mln , to milion , dwa , trzy to naprawdę niewiele. Tym powinna zając się prokuratura !!. Tylko broń Boże ta wadowicka --- bo dla ich to nic się nie dzieje , wszystko jest dobrze...> Najlepiej CBA > Może Bronek by tym się zainteresował ???
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +20
Wg wszystkich dotychczasowych
Napisane przez nie zamieszani mieszkańcy też potrafią myśleć i to dużo lepiej!! , 29 - 07 - 2010
zachowań, starostwo nie chce budowy szpitala!!!!.Ale to nie chodzi o brak pieniędzy w budżecie.Uważam . że to sprawa prywatnych rozgrywekCzysto osobista i polityczna.Podatnicy pytamy czy starostwo to prywatny folwark ? z którego chce się dla siebie coś uszczyknąć?
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -4
@HOROr
Napisane przez Lukas , 29 - 07 - 2010
Chłopku o tych ludzi to naprawdę się nie martw. To są PERSONA! Myśl o sobie , bo nie wiesz gdzie już się wkręcić . Wszyscy się na tobie poznali ...O MNIE się nie martw , o mnie się nie martw, ja sobie radę dam.........
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +7
++++++++
Napisane przez ====== , 29 - 07 - 2010
A w szpitalu podobno SEPSA ????. Nic dziwnego łażą i roznoszą to cholerstwo . Czy starostwo to jakieś święte miejsce ???że tam ciągną pielgrzymki OKOS.Czy im się pomyliły kierunki ???czy może chcieli dojść do psych za tory do Andrychowa ??? Pewnie tak .ale już opadli z sił .Następnym razem to Starosta powinna podstawić autobusy i wywieść tą zarazę z Wadowic , wtedy SEPSY nie będzie .Będzie normalnie .Powodzenia braciszki i siostrzyczki.--- szerokiej drogi. Ruszaj , ruszaj tam...........
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +11
ewka
Napisane przez $$$$$$$$ , 29 - 07 - 2010
Dlaczego Ewka nie przyszła ??? Miała za daleko ??? Nie miał kto jej podwieść?? Dobrze że wybory już tuż tuż-- wywalić babę i tyle !!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +19
@każdy
Napisane przez my , 29 - 07 - 2010
Oczywiście babka niedouczona, podobno pielęgniarka to jak ona może zarządzać szpitalem ??? Kto ją wybrał na dyr szpitala. Na co Starosta jeszcze czeka ??? zwolnić kobitę a resztę pogonić do roboty !! Liczy się jakość leczenia a nie ilość pięter w szpitalu !Zatrudnić młodych , chętnych lekarzy ---może są jeszcze niedoskonali , ale jeszcze nie mają skrzywionych kręgosłupów. Jeszcze nie umieją brać kopert i mają szacunek dla pacjentów. Ale kto by tą dyr ruszył !
Główna krzycząca Hucz jest ciotką dla Kryśki , tą popiera Cin ciar- dlatego tutaj wszyscy rozrabiają .Krzyczą , wrzeszcz, a kurcze nie chcą dać kasy. Pogonić to całe towarzystwo i tyle. Wtedy powstanie piękny , wspaniały szpital . Szpital godny swojej nazwy im. JANA PAWŁA II. On tam się w grobie przewraca, widząc i słyszac co się dzieje.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +15
CZY KRAMARCZYK CHCE BUDOWY SZPITALA? JAK MYŚLICIE?
Napisane przez HORRORY ZE STAROSTWA , 29 - 07 - 2010
NAWET Z POBIEŻNEJ ANALIZY FAKTÓW WYNIKA ŻE NIE
MUSIMY PAMIĘTAĆ ŻE ROZBUDOWA SZPITALA TO LEPSZE WARUNKI LECZENIA MIESZKAŃCÓW POWIATU WADOWICKIEGO, MNIEJSZE KOLEJKI, CZYSTOŚĆ I NOWOCZESNOŚĆ
KAŻDY Z MIESZKAŃCÓW IDĄC DO WYBORÓW BĘDZIE MUSIAŁ SIĘ MOCNO ZASTANOWIĆ CZY ZAGŁOSOWAĆ NA ZAUFANYCH LUDZI TERESY KRAMARCZYK TAKICH JAK JANOSZ, WĄS, KULBACKA, MLOST, MIESZCZAK, GĘBALA, DROŻDŻ, KWARTNIK, KURDAS, JAKUBOWSKI, OPYRCHAŁ
JAKI JEST ICH UDZIAŁ W OBECNYCH RZĄDACH KRAMARCZYKOWEJ?
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -12
Dlatego że obecna dyrekcja żle??
Napisane przez każdy winien wykonywać swoje obowiązki rzeczowo a nie politycznie! , 29 - 07 - 2010
zarządza szpitalem ,to my mieszkańcy mamy zrezygnować z potrzebnych oddziałów w szpitalu???.Szpital w Wadowicach musi być rozbudowany dla naszego wspólnego dobra.A wymiana zarządzających ,jeśli zachodzi taka potrzeba, to drugorzędna sprawa,to też da się w przyszłosci załatwićNikt nie jest do "krzesełka" przytwierdzony na stałe!!!!!!! To zwierzchnicy szpitala powinni trzymać " rękę na pulsie" i częściej sprawować kontrolę nad zarządzaniem.Uważam,że wtedy nie będzie strat w szpitalu.Zaznaczam,że nie jestem ani ze służby zdrowia ani ze starostwa.Po prostu logicznie myślę.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +0
...
Napisane przez @wakacje , 29 - 07 - 2010

.....a pielegniarka dostała opakowanie po landrynkach.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +12
pod rozwagę
Napisane przez miejmy sie na bacznosci , 29 - 07 - 2010
Pod rozwagę wszystkim tym, którzy stoją po stronie zatroskanych lekarzy...
cytat z onet.pl
Publiczne szpitale kliniczne zamiast zarabiać na komercyjnych badaniach, zlecanych przez producentów leków i sprzętu medycznego, ponosiły ich koszty. (...) Izba zwraca uwagę na poważną dysproporcję między wynagrodzeniem otrzymywanym z tego tytułu przez badaczy (lekarzy ze szpitala prowadzących testy) a przychodami szpitali. Np. w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Białymstoku za objęcie badaniem jednego pacjenta lekarz otrzymywał 2,8 tys. EUR, natomiast szpital tylko 50 EUR, czyli 1,8 proc. sumy, którą dostawał lekarz. Tymczasem (...) to właśnie szpitale ponosiły znaczące koszty badań. (...)
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +1
UWAGA - Z jednego ze szpitali psychiatrycznych uciekł pacjent . Prosimy o pomoc w jego odnalezieniu, pacjent nie jest grożny dla otoczenia.
Napisane przez psychiatra , 29 - 07 - 2010
Ze względu na swoją chorobę może jednak być groźny dla samego siebie. Aktualnie uważa się za Obiektywnego Obserwatora, często też używa pseudonimów PRAWDA OCZYWISTA, To koniec, Spiros, Bycol, Aspiro i innych. W ramach obserwacji choroby oczekujący dowartościowania pacjent miał dostęp do internetu, gdzie zajmował się wyłącznie sprawą rozbudowy szpitala powiatowego. Jego choroba jest wynikiem wyśmiania przez specjalistów wymyślonej przez niego metody budowania wielopiętrowych budynków, w skrócie polegającej na budowaniu długiego jedno-, dwupiętrowego poziomego budynku i dźwiganiu go później do pionu. Choroba pogłębiła się gdy metoda taka została odrzucona również przez starostwo
O pomoc w jego ujęciu prosi rodzina, Burmistrzowie miast powiatu, Panie i Panowie dziennikarze. Posiadając umiejętności charakteryzatorskie próbuje się podszywać pod różne osoby, a to ordynatora, a to rzecznika czy wicestarostę, a to dyrektorkę czy rewidentkę.
Pomóżmy wszyscy w odszukaniu uciekiniera choćby nawet w tym celu, aby tak ordynator, jak i wicestarosta, rzecznik, dyrektorka czy rewidentka , nie mieli okazji obciążyć go swoimi błędami i zwalić na niego swoich win !!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +12
...
Napisane przez adas , 29 - 07 - 2010
ale obciach he
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +11
@LOLEK
Napisane przez AREK , 28 - 07 - 2010
SKAD TY WIESZ TĄ PRAWDE .CHYBA MUSISZ PRACOWAĆ W LECZNICY I NIEMOŻESZ JUZ DALEJ PATRZEĆ NA TĄ OBŁUDĘ.TRZYMAJCIE SIĘ DZIELNIE .POWYBORACH SPOTKAMY SIE PONOWNIE I BEDZIEMY DALEJ PISAAC WYJEŻDŻAM SZKODA ZE MNIE NIE BEDZIE PRZEZ KILKA MIESIĘCY .JADĘ ZAROIC COŚ NA SZPITAŁ WEZMĄ PODATKI ALE TROCHĘ LEPIEJ LECZCIE ZEBY WAM FIRMY NIE ZLIKWIDOWALI
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +12
@xxxxxxx
Napisane przez lolek , 28 - 07 - 2010
w szaszetce chy ba ma kase zarobił na prywacie chciał wpłacic do kasy ale zaGADAŁSIE Z POSŁEM I ZNÓW NIE MA KASY NA SZPITAL .CHYBA PONOWNIE PRZYJDĄ I WTEDY JUZ NIE ZAPOMNI WPŁACIC BEDZIEMY BUDOWAĆ MODUŁY. JKOŚ TO BEDZIE TAK MÓWI STAŚ I JAKOŚ TO BEDZIE BYLE DO WYBOROW. KIEDY ZNOW PRZYJDZIECIE POZDROWIĆ PRACOWNIKOW STAROSTWA STRASZNIE TESKNIMY ZA WAMII PRZYJDZCIE JUTRO NAPISZCIE COŚ MĄDRZEJSZEGO NA TRANSPARENTACH .FAJNA ZABAWA DO ZOBACZENIA JUTRO.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +17
...
Napisane przez xxxxxxxxx , 28 - 07 - 2010
Przyzwyczaił się do chodzenia z szaszetką.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +17
do Zenek
Napisane przez @wakacje , 28 - 07 - 2010
Masz rację , ale nie możemy na rozbudowe szpitala patrzeć tylko przez pryzmat lekarzy. jacy są?? ano tacy jak ich społeczeństwo wychowało. Nie inni. Pamietajmy- bez rozbudowy szpitala, ten szpitalik skazany jest na zamkniecie. Rozbudowa pozwoli sie utrzymac lecznicy, a kadra drogi mieszkańcu jest na pewno częściowo do wymiany, ale to nie jest czas na takie dyskusje. Pomyśl globalnie, nie małomiasteczkowo. Bedzie szpital- bedzie mozna mysleć o zmianie kadry. Ale teraz najgorsze co mozna robić to własnie spostrzegać szpital przez pryzmat niektórych lekarzy. pamietaj walczymy o szpital dla nas , dla powiatu, dla naszych rodziców i dzieci. Szpital bedzie stał- a ludzie przeminą.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +13
pierwsze to niech sie nieroby ze szpitala wezną do roboty,a nie protestują bo nadajecie sie tylko do transparentów
Napisane przez mieszkaniec Wadowic , 28 - 07 - 2010
niczego innego.Umiecie tylko leczyć na prywatnych wizytach lekarzyki z bożej łaski
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +18
Koniecznie
Napisane przez Zenek , 28 - 07 - 2010
Starostą powinien zostać Edward W. a Burmistrzem Beata K. z Zaskawia i wtedy byłoby
jak należy i w wadowicach powstałby szpital jak należy i woda w wodociagach byłaby czysta
a na karmelickiej nie byłoby dziur i dobrze by sie jeździło po wadowicach. A w szpitalu powstałby oddział psychiatryczny koniecznie potrzebny w Wadowicach by przegrani radni mieli sie gdzie leczyć.
Tylko takie rozwiazanie jest dobre dla miasta
A wicestarostą powinien zostać ktoś z Babicy albo ktoś z Rokowa by nie było monopolu Choczni

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +2
...
Napisane przez @wakacje , 28 - 07 - 2010
a może by tak spakowac sie i pojechac na wakacje........wrócic jak już bedzie po wszystkim.....
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +11
starościny koniec juz jest bliski
Napisane przez mam news , 28 - 07 - 2010
bo ida wybory i onad 150 tysięcy mieszkańców powiatu wadowickiego swoje niezadowolenie wyrazi w głosowaniu na nia i jej zaufanych

pa pa pa żegnaj


Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -9
ttt
Napisane przez eeeee , 28 - 07 - 2010
A ten facet co taki ucha chany /???Ten który rozmawia z Polakiem ????Jeśli to z OKOS to powaga chwili wymaga zachowania twarzy . Widać jak im zależy na budowie. Robić zadymę i tyle .
Do łóżek pacjentów bo mówią o was bardzo żle .Tam wasze miejsce
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +15
do dorki
Napisane przez medyk , 28 - 07 - 2010
Na razie Pani Starosta dba o to by szpital byl w "pigulce".Co do wiekszej ilosci Oddziałów nie ma takiej mozliwosci-działania Starosty zmierzają do znacznego ich ograniczenia.Inna sprawa ze decydenci z Krakowa dbaja o swoje interesy-przez ile lat jedyna neurochirurgia na tak duży obszar jak cale wojewodztwo malopolskie była w Krakowie-dopiero niedawno uruchomiono neurochirurgie w Nowym Targu.W sasiednim wojewodztwie slaskim jest to zupelnie inaczej zorganizowane.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +6
@NOSY
Napisane przez qmaty , 28 - 07 - 2010
Nareszcie prawdziwe słowa i słuszny apel pod adresem byłych członków Zarządu. Że też Marcin ci to puścił, no, no. Czyżby go sumienie ruszyło? Obudziły się resztki przyzwoitości?
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +16
@dorka
Napisane przez vvv , 28 - 07 - 2010
Masz rację .Zmienić kadrę w szpitalu i wszystko będzie ok .Zaraz kasa się znajdzie na budowę.Będzie dobrze.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +14
Służba nie drużba
Napisane przez $$$ , 28 - 07 - 2010
Służ jej wiernie a ona ci pi...nie
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -4
CO SZLAG WAS TRAFIA WROGOWIE SZPITALA
Napisane przez NOSY , 28 - 07 - 2010
WŚCIEKACIE SIĘ BO NIC NIE ROBICIE

KOMBINUJECIE JAK NIE BUDOWAĆ SZPITALA

PODPOWIEM WAM PODAJCIE SIĘ DO DYMISJI I NIE WRACAJCIE DO WADOWIC

MAMY WAS JUŻ PO DZIURKI W NOSIE
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -12
nauka się kłania
Napisane przez dorka , 28 - 07 - 2010
Nowy szpital w wadowicach jest potrzebny z nowoczesnym sprzętem , i z wykwalifikowaną kadra lekarska lekarze douczeni kulturalni i potrzebne nam jest w nowym szpitalu poszerzenie ilości oddziałów otwarcie nowych specjalizacji tyypu onkologa, endokrynologia, neurochirurgia, neurologia i wiele innych oddziałów ale to pewnie marzenia ściętej głowy bo jak narazie4 w naszym mieście mamy lekarzy niedouczonych aroganckich a w szpitalu brud smród.Na oddziałach na których powinno być sterylnie czysto położnictwo jest zainfekowany bakterią i każdy dzieciak urodzony jest już nia zarażony i to jest wadowicka służba zdrowia XXI wieku dlatego jest nam potrzebny nowy szpital z nową wykwalifikowaną kadrą
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +23
No i racja,trzeba wreszcie zacząć,jak się nie chwycicie po gospodarsku to nie będzie nic.
Napisane przez abc , 28 - 07 - 2010
Ja np. indywidualnie zakładam instalację solarną w domu,wypełniłem juz dokumenty o zwrot kosztów z UE.Właśnie staram się o kredyt w wyznaczonym do tego celu banku.Całkowity koszt urządzenia solarnego dla 6-ścio osobowej rodziny po dofinansowaniu to 7000 zł.Kiedyś liczyłem na UM i burmistrz ale z tego co widzę to oni zajęci są czym innym (wyborami)a od 1-go sierpnia rusza transza dopłat do inwestycji solarnych.I zwolennicy budowy szpitala nie ogladajcie się na urzędasów to są zakały polskiej zaradności tylko bierzcie się do roboty.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +14
Teraz kramarczykowcy próbuja atakować panią poseł Szydło, bo miała odwagę powiedzieć kramarczykom prawdę
Napisane przez OLIWA zawsze sprawiedliwa , 28 - 07 - 2010
My nie jesteśmy kramarczyk i cenimy panią poseł bo poparła budowę szpitala i chce ulżyć ciężkiej doli pacjentów
NIECH ŻYJE PANI POSEŁ

PRECZ ZE ZŁĄ STAROŚCINĄ

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -16
@PRZEZ
Napisane przez becik , 28 - 07 - 2010
Niezła jazda. Nieżle działa ta Beata .
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -2
W Przecieszynie zlikwidowali szkołę
Napisane przez ---- , 28 - 07 - 2010
Tak broniła szkoły Pani poseł Beata Szydło że nawet w jej rodzinnej miejscowości ją zlikwidowali
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +20
UWAGA KRAMARCZYKOWCY PISZĄ KOMENTARZE W OBRONIE KRAMARCZYKOWEJ
Napisane przez Apir , 28 - 07 - 2010
CHOĆ SĄ BEZNADZIEJNE TO JEDNAK JE GRYZMOLĄ
CHCĄ ZAGŁUSZYĆ SWÓJ STRACH PRZED ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ALE ODWOŁANIE KRAMARCZYK JUZ JEST BLISKIE
RAZEM Z NIĄ TRZEBA POZBYĆ SIĘ ZE STAROSTWA JEJ SŁUGUSÓW I PODLIZYWACZY
NOWA MIOTŁA WYMIECIE TO TOWARZYCHO
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -7
racje
Napisane przez bobi , 28 - 07 - 2010
TERESKA TY TO MASZ RACJE....Z PUSTEGO TO I SALOMON NIENAleje...
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +15
TERAZ
Napisane przez RÓB , 28 - 07 - 2010
TERESKA RÓB SWOJE, NIE PATRZ NA ......
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +10
BO
Napisane przez BBBBBEEEEEEEEEE , 28 - 07 - 2010
''Ta analiza została zrobiona bez konsultacji z dyrekcją i pracownikami. Ma ona bardzo dużo nieścisłości począwszy od nazewnictwa budynków. Można powiedzieć, że ta analiza jest rzeczą bezwartościową''- KRUPNIK.
CO ON GADA ????
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +13
@PIRYT
Napisane przez GRAŻKA , 28 - 07 - 2010
A CO NIE MACIE JUŻ SWOICH WTYKÓW W STAROSTWIE???/
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +18
IDĄ
Napisane przez AWE , 28 - 07 - 2010
IDĄ WYBORY , IDĄ ! LUDZIE POPATRZCIE NA TYCH BYŁYCH Z ZARZADU!!!! ONI DOPROWADZILI DO TEGO BAŁAGANU !!! ONI SĄ WINNI!!! ONI STRACILI TYLE LAT !!! MIR I STACH , BOGNA I DYR-- ODDAJCIE PIENIĄDZE PODATNIKÓW !!!!NASZE PIENIĄDZE !!! WASZ KONIEC JEST BLISKI , TUŻ ,TUŻ , SAMI SIĘ UTOPILIŚCIE W TYM BŁOCIE I ŚMIERDZĄCYM G.... !!! SIEDZICIE PO USZY I LEDWIE ZIPIECIE !!! ŻEGNAJCIE !!!!!!! PA !!!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +20
RYDZONIOWI SLD I POLAKOWI PIS ODGRYŹLI I PŁAKALI?
Napisane przez piryd , 28 - 07 - 2010
POLAKOWI TO NAWKŁADALI PROTESTUJĄCY PRACOWNICY SŁUZBY ZDROWIA
A RYDZONIA MAŁO KTO ZAUWAŻYŁ
CZY TO CAŁE ZAPLECZE KRAMARCZYKOWEJ?

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -6
POWINNO BYĆ:
Napisane przez HASŁO DO POPRAWY , 28 - 07 - 2010
DOŚĆ GADANIA - IDZIEMY NA PIWO! :)))))
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +15
UCHO
Napisane przez ono ma topeja , 28 - 07 - 2010
...bo ktoś odgryzł mu ucho.
Takie chamstwo się szerzy na tych nasiadówkach, że strach pomyśleć, co mu odgryzą następnym razem!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -9
PODOBNO POSEŁ SLD RYDZOŃ PŁAKAŁ?
Napisane przez iryt , 28 - 07 - 2010
DLACZEGO?
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -3
TAK WYGLĄDA KONIEC RZĄDÓW KRAMARCZYK, ŻE NAWET POSEŁ SLD NIE MOŻE IM POMÓC
Napisane przez to koniec , 28 - 07 - 2010
IDĄ WYBORY LUDZIE PRZEJRZELI NA OCZY
WIDZĄ KIM JEST KRAMARCZYK, WĄS, JANOSZ, KULBACKA, DROŻDŻ, KURDAS, JAKUBOWSKI, MLOST, GĘBALA
PIETRAS Z POLAKIEM TEŻ ODSUWAJĄ SIĘ OD KRAMARCZYKÓW BO POSZLI PO BANDZIE Z TYM SZPITALEM
MOŻE GDYBY NIE BYŁO WOLNYCH MEDIÓW, A PRACOWNICY SLUŻBY ZDROWIA CZEKALI NA ŁASKĘ KRAMARCZYK I CZOPKA TO NUMER Z BLOKADĄ ROZBUDOWY BY IM WYSZEDŁ ALE TERAZ WTOPILI NA CAŁEGO I TO DO SPÓŁKI Z SLD
CIĘŻKO BĘDZIE TERAZ WYTŁUMACZYĆ SIĘ ZE ZMARNOWANIA KADENCJI
SLD POWIE ŻE RZĄDZI ZBYT KRÓTKO, A KRAMARCZYKI BEDĄ MÓWIĆ ŻE NIE MAJĄ NIC WSPÓLNEGO Z SLD
JAK DŁUGO BEDĄ ROBIĆ SOBIE Z NAS JAJA?
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -10
@ŻENADA
Napisane przez ADEK , 28 - 07 - 2010
NIC JUŻ NIE POTRAFISZ WYMYŚLEĆ ! NAWET NIE STAĆ CIEBIE NA COŚ GŁUPIEGO !!
HA ,HA HA ...HA ,HA HA HA ,HA HA HA ,HA HA HA ,HA HA HA ,HA HA HA ,HA HA HA ,HA HA HA ,HA HA HA ,HA HA HA ,HA HA HA ,HA HA .........................................................
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +15
Żenada
Napisane przez RYT , 28 - 07 - 2010
Poziom wielu komentarzy godny Kramarczyków.Wstyd.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -6
DYREK
Napisane przez RADEK , 28 - 07 - 2010
DALEJ CHODZCIE, STRAJKUJCIE. LUDZIE WAS OCENIĄ I SZYKUJĄ TRANSPARENTY !.
DOSYĆ MAMY KRUPNIKA , KOTARBĘ , NOWAKA I INNYCH!
PODZIĘKUJĄ WAM W WYBORACH.JUŻ NIEDŁUGO. DYREKTORCE CIUT WCZEŚNIEJ.
NIEŻNE NAMIESZAŁA W TYM SZPITALU!!!STRATY WIELOMILIONOWE.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +15
Uwaga Pilna Informacja
Napisane przez Obiektywny Obserwator , 28 - 07 - 2010
Jak Podało radio Andrychów, Burmistrz Poparł w 100% Protestujących przed starostwem!!!! przeprowadzający wywiad z nim dziennikarz Pan wezwał starostę do poddania sie do dymisji i zaproponowali razem Burmistrzem wybór na starostę Pana Nowaka!!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -11
@skandal
Napisane przez dal , 28 - 07 - 2010
CO Z CIEBIE ZA MIESZKANIEC ????RACZEJ PRZYBŁĘDA !!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -2
hhhh
Napisane przez 4444 , 28 - 07 - 2010
Rozmowy toczyły się nie przy „okrągłym” lecz „prostokątnym” stole.Czy to takie istotne ?????
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +13
SŁYCHAĆ
Napisane przez CZUĆ , 28 - 07 - 2010
WIDAĆ, ŻE MAŁO TYCH Z OKOS .ZA KAŻDYM RAZEM CORAZ MNIEJ.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +16
okrągły
Napisane przez mirka , 28 - 07 - 2010
Udziału w „okrągłym stole’ odmówiła burmistrz Wadowic. Wadowice są jedyne dla których obrady „okrągłego stołu” nie mają sensu.


Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +14
:::::::::
Napisane przez @@@@@@@@ , 28 - 07 - 2010


W rozmowach swojego udziału odmówili protestujący z OKOS. „Nie mamy zamiaru uczestniczyć w farsie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by rozpocząć rozbudowę szpitala. Naszym zdaniem pani starosta zwołując „okrągły stół” nie dąży do rozbudowy szpitala, ale tylko odsuwa problem na bok i chce przerzucić odpowiedzialność na innych ” - mówił nam Bogdan Krupnik, przewodniczący OKOS.

Pracownicy służby zdrowia przynieśli pod starostwo transparenty: "Dość gadania! Budujcie Szpital" i "Nie !!! Dla polityki Kramarczyk" . Wbili je w trawnik przed urzędem. "Niech ludzie zobaczą, co o tym wszystkim sądzimy" - mówili.
ODMÓWILI UDZIAŁU ????? TO PO CO PRZYSZLI ????????
ICH MIEJSCE W SZPITALU ---PRZY ŁÓŻKACH CHORYCH !!!!!
GDZIE WASZA PRZYSIĘGA ?????//
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +19
@SONEK
Napisane przez MIESZKANIEC , 28 - 07 - 2010
okosy ODDAJCIE TE LEWE.....
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +21
@ HORR
Napisane przez NIKI , 28 - 07 - 2010
PAN ANDRZEJ TO PRAWDZIWY GOŚĆ . CHODZĄCA ELEGANCJA, A TY MU POPROSTU ZAZDROŚCISZ ??? NIGDY NIE OSIĄGNIESZ TEGO CO ON. CHOĆBYŚ KWICZAŁ, RYCZAŁ , WRZESZCZAŁ....MUSISZ SIĘ Z TYM POGODZIĆ , BO INACZEJ WYLĄDUJESZ ZA TORAMI W ANDRYCHOWIE. SZCZERE RADZĘ.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +12
mirew
Napisane przez obłok , 28 - 07 - 2010
Co za tupeciara???? ta z RATUSZA ??Dosyć już jej rzadów !!!!Ludzie przyjrzyjcie się tym ludziom ----którzy tak wrzeszczą. Teraz przed wyborami. Jest powiedzenie ""która krowa dużo ryczy to mało mleka daja """.Ci Okos i ewmiros to tylko ryczą.....
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +24
OKOSY
Napisane przez SONEK , 28 - 07 - 2010
"""Dość gadania """--------------oddajcie te LEWE ,które bierzecie !!!! A szpital powstanie !!!!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +16
okos
Napisane przez NOS , 28 - 07 - 2010
OKOS odmówili przyjścia , to czemu łażą ---jak stado bydła po mieście??? Po co przyleżli pod starostwo ??? Najpierw narobili bałaganu a póżniej wrzeszczą !!! To dopiero prostactwo. A człowiek miał ich za naród oświecony ! I komu tu zależy na szpitalu ?????
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +20
EWKA
Napisane przez LEK , 28 - 07 - 2010
CO TO ZNACZY ŻE EWKA NIE PRZYSZŁA . CZEGO SIĘ BAŁA ? JAKĄ KASĘ ZADEKLAROWAŁA ?? ILE KONKRETNIE ??? WSTYD , TO DZIEJE SIĘ W TYM MIEŚCIE A ONA MOŚCI DAMA NIE RUSZY TYŁKA Z FOTELA ! JESZCZE MA CZELNOŚĆ DYSKUTOWAĆ . WSTYD !!! KOMPROMITACJA!!!! STACH JEJ ZABRONIŁ ??? I POMYŚLEC ŻE TO ZA NASZE PIENIĄDZE !!!!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +22
TO KRAMARCZYK ANDRZEJ JEST MĘŻEM STAROŚCINY TERESKI
Napisane przez HORRORY ZE STAROSTWA , 28 - 07 - 2010
BARDZO UPOLITYCZNIONE TO MAŁŻEŃSTWO

CZY TO PRAWDA ŻE JEJ SYN TOMASZ TEŻ PRZYCHODZIŁ DO STAROSTWA I RZĄDZIŁ, WYDAWAŁ POLECENIA PRACOWNIKOM?

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -2
fake czyli Ed...
Napisane przez Janinka , 28 - 07 - 2010
od kiedy rościsz sobie prawo do bycia per "ty" z adminem? Dziadku jeden
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -9
@mp
Napisane przez korektor , 28 - 07 - 2010
"Na obardy nie zaproszono radnych powiatu, którzy są zwolennikami rozbudowy lecznicy czyli tak naprawdę drudiej strony sporu".
Że co???
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +21
@mp
Napisane przez fake , 28 - 07 - 2010
Przynajmniej odpowiedz jakąż to "...realną pomoc finansową przy rozbudowie lecznicy..." zadeklarowała Ewa Filipiak?
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +26
@mp
Napisane przez realista , 28 - 07 - 2010
Żądam przywrócenia mojego wpisu !!!
Czym złamałem regulamin, że mnie wyciąłeś, piewco zasług wadowickiego ratusza?
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +27
NIE DLA POLITYKI KRAMARCZYKÓW
Napisane przez NIE DLA POLITYKI KRAMARCZYKÓW , 28 - 07 - 2010
TO CO WYRABIA TERESA KRAMARCZYK JAKO STAROSTA JUŻ WIEMY
ALE TO CO ROBI JEJ MĄŻ ANDRZEJ KRAMARCZYK JAKO RADNY WOJEWÓDZKI
POWINNO ZOSTAĆ UJAWNIONE WE WSZYSTKICH MEDIACH

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -4
żenada
Napisane przez linus , 28 - 07 - 2010
Panie redaktorze. Wszystko można zrozumieć, ale żeby zmienić imię wójta Stryszowa. To już dla mnie lekka pańska kompromitacja. Nie Janusz a JAN !!!!!
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +17
@mp
Napisane przez fake , 28 - 07 - 2010
Żądam przywrócenia mojego wpisu.
Czym złamałem regulamin?
Błędy jakie robisz (mp) zasługują na potępienie.
Wstydzisz się?
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +28
starostwo
Napisane przez lump , 28 - 07 - 2010
komu i po co takie badziewie jak starostwo dawniej było tylko prezydium paru urzędników co brali w łape i starczyło a teraz łap do brania coraz więcej afera za aferą i coraz gorzej powiem tak KOMUNO WRACAJ wszyscy kradli ale się coś robiło ludzie mieli prace dzieci kolonie a i głodnych niebyło a teraz to same liberały i mamy zamiast JAPONI I IRLANDI TO MAMY CZAD
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: +6
Limeryk
Napisane przez Limeryk , 28 - 07 - 2010
Dyktatura wsi i prostactwa.
Kramarczyki...
Wypędzić bydło z miasta
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -9
Brwo prcownicy słuzby zdrowia PRECZ KOMUNĄ!
Napisane przez Kazik z Wadowic , 28 - 07 - 2010
Ostatnie dni Teresy Kramarczyk. Tonący brzytwy się chwyta. jeszcze trochę i komuchy z Tereską i Zbyszkiem stracą władze w powiecie.
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -13
STAROSTWO W DALSZYM CIĄGU ODMAWIA ROZPOCZĘCIE ROZBUDOWY SZPITALA
Napisane przez SKANDAL W STAROSTWIE , 28 - 07 - 2010
TO SKANDAL
MY MIESZKAŃCY MAMY FOŚĆ RZĄDÓW KRAMARCZYK I JEJ ZWOLENNIKÓW
DOŚĆ JA;OWEJ GADANINY
BUDUKCIE SZPITAL
KRAMARCZYK MIAŁA 4 LATA CZASU NA ROZPOCZĘCIE BUDOWY
I NIC
TO SKANDAL
Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
Ocena Komentarza: -7
Napisz Komentarz
mniejsze okno | większe okno

busy
 

Filmy

>> Sonda na czasie

Czy przebudowa Domu Papieża sprawi, że muzeum stanie się bardziej atrakcyjne?
 

>> Polecamy

 

Księgarnia Exlibris: Teraz na Krakowskiej

Działająca od dwudziestu lat księgarnia Exlibris zmienia swoją lokalizację i przenosi się na ulicę Krakowską 4. W nowych pomieszczen...

 

Musical Babies - twoje dziecko uczy się języka

W Wadowicach, Andrychowie i Kalwarii Zebrzydowskiej maluchy bez problemów mogą już się uczyć języka agnielskiego. Nową formę zajęć...

 

MEUBLES - wirtualny sklep meblowy

MEUBLES wirtualny sklep meblowy – to świat wyjątkowych mebli oraz dodatków. Urządzamy piękne wnętrza, oddając do Twojej dyspozycji...

>> Wśród Nas

 

Piękna Ada walczyła o koronę Miss

Sympatyczna Adrianna Gajczak (17 l.) z Inwałdu walczyła o koronę Miss Polski nastolatek...

 

Kiedyś w Wadowicach, teraz pod pałacem

Wykonał pomnik papieża dla Wadowic, a teraz ma pomysł na obelisk pamięci ofiar katastr...

 

To ona okradła staruszkę

Policja poszukuje 30-letniej kobiety, która niedawno bezdusznie okradła staruszkę na Ko...

 

Zabawa w wojnę. Taką na luzie

To trochę dla nich zabawa, a trochę hobby. Grupa młodych ludzi z Wadowic co jakiś czas...

>> Komentarze

Rap w mieście – jeszcze jeden koncert
w ogóle to.. byliście patronem imprezy, a tu żadnej zapowiedzi nawet nie było.. czy Pan MP wypowie się na ten temat ! ?
Rap w mieście – jeszcze jeden koncert
czy poczytamy coś o kalwaryjskim pożegnaniu lata ? przecież byliście patronem !
Skawa przeklina Kraków, ale Iskra znów wygrywa 1...
kolego niżej niektóre boiska w a-klasie są w lepszym stanie i ładniejsze niż w wyższych ligach smiley wystarczy pojechać na stadion do Choczni to zobaczysz piękne boisko... P.S smiejecie sie z Choczni ale zobaczycie jaka tam paka powst...
"MOJA SZKOŁA" czyli o(świat)a wg Wajdzikowej
A w ilu radach nadzorczych jeszcze zasiadają,czy wiecie że tam niezła kasa?
Piękna Ada walczyła o koronę Miss
co to kogo obchodzi wazne jest ze sie tam dostala i to jest juz sukses a jak jestes takie kozaki to zrobcie to samo itan dojdzcie i to w jestescie zalosni